Ga naar inhoud

Pinnacle Studio Plus

Aanbevolen berichten

[QUOTE=arjen81;396656]Weet iemand hoe je de filmbestanden in Pinnacle Studio Plus (Studio 10) kunt roteren? Hij laat ze op de kop zien en ik weet niet hoe je ze (eigenlijk net als een foto) kunt roteren. \r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie tips[/QUOTE]\r\n\r\ndat kan met virtual dub, moet je kijken onder video filters en dan rotate. kan je 90, 180 of 270 invullen. \r\n\r\nsucces;)
Link naar reactie
[QUOTE=arjen81;396670]En waar vind ik \'virtual dub\'? Bovenin kan ik kiezen uit de volgende dingen van links naar rechts:\r\n\r\nBestand, Bewerken, Bekijken, Album, Gereedschapskist, Setup en Help.[/QUOTE]\r\nvirtual dub is een apart progje dat gratis te download is en [B]NIET [/B]\r\nIN pinnacle zit je kan ook de video\'s roteren met movie maker.\r\nsuc6
Link naar reactie
als de film bestanden wel gewoon goed zijn maar op de pc zijn ze onderste boven\r\ndan is het waarschijnlijk een codec probleem.\r\nals je ze dan draait met pinnacle of met virtualdub, zijn ze in een gewoone speler onderste boven.\r\nin dat geval is het dus beter het codec probleem op te lossen (gaat ook veel sneller)\r\n\r\ncontroleer het video bestand eens met gspot, \r\ngewoon het bestand openen en je ziet vanzelf of je de juiste codecs hebt.\r\n\r\nVirtualdub werkt trouwens alleen met avi (met cbr geluid)\r\n\r\nen als je het toch moet draaien, het lijkt me sterk dat dat niet met pinnacle kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...