Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 hallo allemaal, \r\n\r\nik heb een (denk ik) groot probleem. \r\nmijn computer wil niet meer opstarten.\r\nals ik hem aan zet, gaaft hij 3 piepjes en dat gaat telkens maar door?\r\nweet iemand wat eraan de hand is?\r\nalvast heeeeel erg bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 dat er iets zeer ernstig aan de hand is\r\n\r\nje komt namelijk niet door de post controle\r\n\r\nje zou de gebruiksaanwijzing van je moederbord moeten raadplegen wat\r\n\r\nde 3 piepjes geven je al houvast\r\n\r\nmaar zijn die lang of kort\r\n\r\ner is een hardware fout waardoor je niet door de post controle komt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 koffiedik; haal dat help uit je titel. Lees ook de huisregels nogmaals na, daar staat het duidelijk in vermeld.\n \nAanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan op \'meer opties\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 [QUOTE=koffiedik;396655]hallo allemaal, \r\n\r\nik heb een (denk ik) groot probleem. \r\nmijn computer wil niet meer opstarten.\r\nals ik hem aan zet, gaaft hij 3 piepjes en dat gaat telkens maar door?\r\nweet iemand wat eraan de hand is?\r\nalvast heeeeel erg bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nAls het drie piepjes zijn van de zelfde lengte, dan is er een probleem met het geheugen.\r\nHaal het er eens uit en stop het er opnieuw (stevig) in. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen