Ga naar inhoud

tft Monitor of LCD tv als monitor?


Aanbevolen berichten

Wie heeft hier wat ervaring mee?\nIk wil graag weten hoe het computerbeeld is - vooral tekst - op een kleine LCD tv. zeg 20\" -22\".\nHeb momenteel een vierkante 19\", zeer tevreden over, perfect beeld.\nMaar omdat het wat makkelijker lezen is, breedbeeld, overweeg ik om een andere monitor te kopen, schuift deze weer door naar moeders, die heeft nog 15\" dikke bak. CRT.\n \nVoor iets meer kun je ook een lcd tv kopen van die zelfde maat.\nAltijd handig, een tv erbij en eventueel het beeld mixen met pip.\nIk vraag mij af hoe dan de computer kwaliteit is, want ik heb een hekel aan slecht beeld.\nNu gebruik ik een resolutie van hoogstens 1100.\nDe meeste lcd tv\'s hebben 1300 x zoveel.\n \nGraag wat tips en of opmerkingen.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;396517]Wie heeft hier wat ervaring mee?\r\nIk wil graag weten hoe het computerbeeld is - vooral tekst - op een kleine LCD tv. zeg 20\" -22\".\r\nHeb momenteel een vierkante 19\", zeer tevreden over, perfect beeld.\r\nMaar omdat het wat makkelijker lezen is, breedbeeld, overweeg ik om een andere monitor te kopen, schuift deze weer door naar moeders, die heeft nog 15\" dikke bak. CRT.\r\n \r\nVoor iets meer kun je ook een lcd tv kopen van die zelfde maat.\r\nAltijd handig, een tv erbij en eventueel het beeld mixen met pip.\r\nIk vraag mij af hoe dan de computer kwaliteit is, want ik heb een hekel aan slecht beeld.\r\nNu gebruik ik een resolutie van hoogstens 1100.\r\nDe meeste lcd tv\'s hebben 1300 x zoveel.\r\n \r\nGraag wat tips en of opmerkingen.[/QUOTE]\r\n\r\nEen 22\" TFT heeft een resolutie van 1680x1050.\r\nNeem je een goed merk en een goed type, dan is alles op deze resolutie haarscherp.\r\nWil je een LCD-TV, let dan eens op de resolutie die dat scherm heeft. Hoe lager de resolutie, hoe minder scherp het beeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...