Ga naar inhoud

Epsonprinter R2400 rolinvoer.

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?Ik heb een Epson R2400 A3+ printer ( zeer goed) die ik ondermeer heb gekocht om ook rolpapier van 10 m x 329mm te kuinnen printen.\r\nEr kan geen papier van deze breedte in omdat er een schuifje voor de invoergleuf zit.\r\nDe gleuf is 330 mm dus het moet kunnen. Wie weet hoe men deze schuif kan verwijderen zonder veel sloopwerk, zodat de invoer geheel vrij komt? De gebruiksaanwijzing van de printer meldt hierover niets.\r\nGevraagd bij Epson helpt niet, deze hamert wel op het gebruik van Epson papier,\r\nmaar dit rolpapier is ook 329mm.en men geetft geen oplossing voor het probleem van het schuifje.\r\nHugo
Link naar reactie
de dikte is prima.Het probleem is de breedte. Deze is 329 mm. ;de sleuf is ook breed genoeg, maar wordt afgedekt door een schuifje.Dat zou er af moeten, maar hoe? Liefst zonder grote sloperij.\r\nDe printer wordt ervoor verkocht en je zou denken dat er in Nederland toch meerdere 329mm [papiergebruikers zouden zijn op de R2400
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...