Ga naar inhoud

Video omzetten in ander bestand.

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nik heb videos op me laptop staan die ik van mijn telefoon af heb.\r\nMaar ik zou ze dus niet kunnen zien via Windows media player of kunnen bewerken met windows movie maker, kan hem alleen zien via Quik player.\r\n\r\nik heb gehoord dat je zulke bestand kan omzetten in een ander bestand zodat ik het wel kan gebruiken via movie maker.. weet iemand welk programma dat is? \r\n\r\nEn nog 1 klein vraagje..\r\nIk heb video\'s van mijn school op cd gekregen.. maar ik zou het leuk vinden als ik die op de computer kon zetten.. zonder dat ik de cd nodig hebt.\r\nIemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?:confused:\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nGroetjes, Charlotte
Link naar reactie
[quote=NeeChee;396540]Als je toch het bestand wil omzetten, kan ik Super© aanraden, het is een superprogramma dat bijna alle mediaformaten kan omzetten naar een ander formaat. Codecs ingebouwd.\n \n[URL]http://www.erightsoft.com/SUPER.html[/URL][/quote]\n \n[quote=Lotjeee*;397148]Okee ik zal er dan wel overnadenken en de mogelijk heden bekijken..\nBedankt allemaal[/quote]\nik zou deze raad opvolgen .;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...