Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2008 Delen Geplaatst: 14 juli 2008 Een week geleden installeerde ik bij een vriend met Vista het programma Office 2003. Nu krijg ik van hem te horen dat sinds die installatie zijn geluid het niet meer doet. Ik woon niet vlak bij hem in de buurt om even zelf te kijken. Zelf heb ik XP en dus geen Vista-ervaring....\r\nKan de installatie van Office 2003 dit geluidsprobleem veroorzaken?\r\nZo ja, hoe kan dit worden opgelost? \r\nZo nee, welke andere oorza(a)k(en) kan dit hebben?\r\nIk krijg min of meer de schuld van het probleem...:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2008 Heb je de Real Audio Tech uitgezet? zo doe dit dan:\r\n\r\nStart => Configuratie scherm => Hardware En Geluid => Audio apparaten beheren\r\n\r\nBij de luidspeakers moet een groen vinkje staan en daar onder bij real audio moet ingeshakeld staan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 [QUOTE=remco s.;396424]Heb je de Real Audio Tech uitgezet? zo doe dit dan:\r\n\r\nStart => Configuratie scherm => Hardware En Geluid => Audio apparaten beheren\r\n\r\nBij de luidspeakers moet een groen vinkje staan en daar onder bij real audio moet ingeshakeld staan[/QUOTE]\r\n\r\nWaar HEB je het over?????\r\n\r\nEr bestaat geen \'Hardware En Geluid\' onder het configuratiesscherm!\r\nEr bestaat ook al helemaal geen Real Audio Tech en daarbij vind ik het al ZEER knap dat jij denkt te weten wat voor geluidskaart/chip er in die pc zit.....\r\n\r\nVerder staat er onder de luidsprekers NERGENS iets waarbij je Real audio kan inschakelen.\r\n\r\nJe wint echt de eerste prijs in onzin en onduidelijkheid hoor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Als je zoekt onde configutatie scherm/systeembeheer (het beeldscherm als icon)/ \r\ndan krijg je een lijst met allle hardware apparatuur. \r\nindeze lijst staat ook je audio. sounds nog wat. exacte benamen weet ik ff niet.\r\nmaar kan niet missen want er staat een luidsprekertje bij. \r\n\r\nkijk of je daar een uitreopteken hebt . in iedergeval als je met je rechtermuisknop er op klikt. kun je het deinstaleren. restart windows kan de driver ook zelf vinden en wellicht heb je direct geluid. anders zoek je naar de juiste driver. \r\n\r\nwil je weten welke geluids chip je hebt zul je ff met PC wizard je pc kunnen na kijken en hij zal je dat laten zien. de driver kun je wel googlen.\r\n\r\nnaar chip + driver en je krijgt bult aan opties... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 Maar kwam het daadwerkelijk nu door de installatie van office 2003? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen