Ga naar inhoud

NIVIDIA GEFORCE 8600 GS 256 MB (heb er meer informatie over nodig)

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij op een lager geklokte versie van de 8600GT: lager geklokte core en ook minder snel geheugen (DDR2). Niet echt bedoeld voor games, maar prima om Full HD-content (zoals BluRay) mee te decoderen.\r\n[url]http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=4419&Itemid=34[/url]
Link naar reactie
Zolang je alle settings van de games op \'low\' zet kun je in principe games zoals call of duty 4 en medal of honour e.d wel spelen maar verwacht niet dat het allemaal lekker soepel loopt. \r\nIk vind trouwens dat bericht van die chip erg verontrustend......ik zou in ieder geval een ander kaartje uitzoeken, de aldi pc is verder wel okay al snap ik het nut van een quadcore voor de \'gewone\' consument niet helemaal.
Link naar reactie
Die ALDI pc\'s hebben wel vaker met een indentiteits crisis te maken. Zo was er eens eentje met een 6700XL ook wel bekend als een 6600GT. Ook was er eens een keertje zo\'n pc met een 7650GS, dat was gewoon een 7600GS met de core 50mhz hoger en de klok van het geheugen 50 mhz lager (met DDR werd dat dus effectief 100mhz lager).\nAssasins creed? Ik heb hier de DX10 versie op z\'n hoogst draaien at 1440x900, maar dan wel met een 8800GTS/512 er achter.
Link naar reactie
Als je zelf windows hebt, en zelf een pc kunt bouwen, is deze aanbieding niet zo interessant. Wil je beide wel, dan is de prijs wel redelijk. Maar voor een game pc zou ik deze samenstelling zelf niet kiezen. Een systeem op basis van een E8400 en een HD4850 is ook wel voor 700 euro te bouwen. Puur hardware dan.
Link naar reactie
Aldi PC\'s zijn niet bedoeld als game-PC\'s, maar meer als multimedia-PC\'s. Gameprestaties zijn middelmatig. Wil je echt een game-systeem, dan kun je beter zelf eentje samenstellen.\r\n\r\nAls je aan kunt geven wat je kunt besteden, waar je het wilt kopen (website?) en wat er allemaal bij moet zitten (monitor, Windows licentie, toetsenbord, muis, speakers?), dan kunnen we wel een voorbeeldje voor je verzinnen.
Link naar reactie
Mijn nicht wou deze computer ook kopen maar dat heb ik haar afgeraden, ik ben nu ff bezig om voor die prijs zelf een systeem samen te stellen.\r\nDit zou een voorbeeldje kunnen zijn en zoals je ziet kun je voor de prijs nog wel een iets duurdere videokaart en kast kunnen nemen (er moet nog wel een dvd/cd-brandertje bij) \r\n[ATTACH]12636[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...