Ga naar inhoud

Windows doet niet meer: Zwart beeld

Aanbevolen berichten

Hallo! Grote ramp: mijn windows (vista) is naar de knoppen (zoals het lijkt).\r\n\r\nWanneer ik mijn laptop aanzet wordt windows net als anders gestart: Je ziet dat laad-balkje. Maar in plaats dat ik het inlog scherm krijg te zien krijg ik nu een compleet zwart scherm! Mijn muis is wel zichtbaar.\r\n\r\nNou heb ik wel windows herstelpunten maar daar kan ik dus nu niet op terug vallen, Aangezien ik geen beeld heb...\r\n\r\nWeet iemand een oplossing??!!?? :o\r\n\r\n[B]edit:[/B] Ik zie net dat mijn screensaver wel wordt weergegeven.. Maar als ik de muis beweeg: zwart beeld......
Link naar reactie
\"Help\" in je titel is niet toegestaan, wil je dat even wijzigen ?\n(op het schaartje klikken (\"[I]Pas aan[/I]\") onder je eerste post)\n\nOver de vraag:\nVia F8 tijdens de eerste opstart-schermen (regelmatig indrukken), dan heb je een mogelijkheid om terug te gaan naar de laatst goed werkende configuratie.\nOf daar in \"veilige modus\" opstarten, en als dat lukt zo een systeem herstel doen. Daar kan je waarschijnlijk uit iets meer datums kiezen.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;396162]\"Help\" in je titel is niet toegestaan, wil je dat even wijzigen ?\r\n(op het schaartje klikken (\"[I]Pas aan[/I]\") onder je eerste post)\r\n\r\nOver de vraag:\r\nVia F8 tijdens de eerste opstart-schermen (regelmatig indrukken), daar heb je een mogelijkheid om terug te gaan naar de laatst goed werkende configuratie.\r\nOf daar in \"veilige modus\" opstarten, en als dat lukt daar een systeem herstel doen.[/QUOTE]\r\n\r\ntitel aangepast, sorry\r\n\r\nJouw oplossing lijkt te werken! Nooit geweten van die F8! Dank je wel!! ik ga nu eerst even wat documenten veilig stellen :D\r\n\r\nNogmaals bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...