Ga naar inhoud

linux starten

Aanbevolen berichten

heb je de iso wel als een iso gebrand of gewoon als bestand op een data cd gezet?\nja dit overkomt mensen nog wel eens :P\n\nmet ubuntu heb ik het probleem ook wel eens gehad op een 20\" breedbeeld scherm, dat kon hij op de een of andere manier niet aan, kreeg je sneeuwbeeld na het laden van de bios.\nandere monitor erop en hij deed het weer ( een 15\" ).\n\nbij je bios (tijdens het opstarten F2 of del drukken) moet je bij de boot device priority de cd speler bovenaan zetten en dan opslaan met F10.\n\nals je nog geen windows op je pc hebt staan kan je met F8 tijdens het opstarten ook gelijk naar het boot device gedeelte gaan
Link naar reactie
[QUOTE=Lampje;396866]Ik weet zeker dat je huidige brand programma het ook kan.\r\nDoe het als volgt.\r\nBestand / Openen / en dan het iso bestand selecteren.\r\nMisschien moet je even bij bestands type iso bestanden selecteren[/QUOTE]\r\n\r\nhaha, jij weet zeker dat zijn huidige brand programma dat ook kan? ik weet niet hoe jij aan die info komt maar mischien heb je een glazen bol of zo want hij zegt niet eens welk programma hij gebruikt, kan net zo goed de brand functie van XP zijn en die kan dat niet.\r\n\r\n@ DennisD download CdburnerXPpro, die kan het zeker, want dat programma gebruik ik zelf ook al jaren, daarin ga je naar data CD branden en dan in een van de menutjes boven aan \" burn disk from iso file\" selecteeren en dan bladeren naar je iso.
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;396945]ik begrijp niets van CdburnerXPpro ik had een image disc gemaakt hij starte ook linux maar toen zij hij Error reading disc[/QUOTE]\r\n\r\nop lagere snelheid branden, ik doe zelf mees\r\ntal maar 8x of zo, dan weet je zo goed als zeker dat het goed gebrand word, en anders is mischien je download corrupt, even overnieuw downloaden van ubuntu.com
Link naar reactie
ik starte vanaf de cd me pc\r\nhij vroeg eerst om een taal te kiezen\r\nik koos nederlands\r\ntoen kreeg ik een menu met ubuntu teken en kon ik kiezen uit:\r\nlinux installeren\r\nubuntu starten zonder wijzigingen aan te brengen en nog meer opties\r\nbij elke optie zij hij : error reading CD\r\nen dan kon ik aleen op Reboot enter drukken en herstarte me pc weer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...