Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2008 Delen Geplaatst: 14 juli 2008 hallo iedereen,\r\n\r\nik heb een vraagje ik wil graag Tactical Ops Assault on Terror spelen op een LAN netwerk tussen een Desktop en een Laptop.\r\nmaar eigenlijk weet ik niet bepaald hoe dat werkt\r\nze werken allebei op draadloos internet met besturingsprogramma (laptop Vista Home Basic) en (Desktop XP Home edition).\r\n \r\nzou het zo makkelijk zijn door gewoon een kabeltje aan te leggen tussen die 2 pc\'s en spelen?\r\n\r\nalsjeblieft leg het me uit\r\n\r\nalvast bedankt ;)\r\n\r\nwessel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2008 probeer het is met het programma... hamachi..\ndie maakt een sort of LAN via internet...\n\nben atm beetje moe xD dus zal het maar niet gaan uitleggen, want daar zal niemand wat van gaan snappen :D\n\n[url]https://secure.logmein.com/products/hamachi/vpn.asp?lang=nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2008 Met Tactical Ops kan je toch gewoon new LAN game drukken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2008 dat kan volgens mij ook....maar hoe moet ik de connectie maken tussen die 2 pc\'s\r\ninternet hoeft niet, het gaat mij er gewoon om dat we tegen of samen met elkaar kunnen gamen\r\nzou iemand me daar meer info over willen geven\r\n\r\nalvast bedankt \r\n\r\nwessel :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2008 Dan druk je dus op de ene pc new lan game, en daar maak je de game, die is dan in feite de server.\nEn op de andere pc laat je hem zoeken naar lan servers, en geen internet servers....\nWel zorgen dat de firewalls uit staan .......... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2008 misschien leg ik het verkeerd uit want ik heb nog niet het antwoord gekregen.\r\n\r\nik wil deze pc\'s met elkaar verbinden met een draad of zonder draad. op het moment dat ik een LAN game aanmaak in TO (tactical ops) ziet die ander pc hem niet.\r\nik wil gewoon weten hoe ik de 2 pc\'s met elkaar kan verbinden zodat we een LAN game kunnen spelen.\r\n\r\nhopelijk ben ik nu wel duidelijk\r\n\r\nen ontvang ik het antwoord op mijn vraag \r\n\r\nalvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2008 als je met draad LAN game wilt maken..\nplug je de ene kant in jouw PC, en de andere kant in de andere PC..\nzo doe ik dat altijd :D\nof met hamachi.. die een virtuele LAN maakt via internet... ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2008 oke bedankt.\r\nik had niet ged8 dat het zo simpel zou zijn ik ga het gelijk proberen\r\nals ik nog vragen heb kom ik gewoon weer op het forum ;)\r\n\r\nbedankt iedereen :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2008 Gebruik dan wel een crosscable, een gewone kabel gaat niet werken..\nOok moet je op beide een ip adres en subnet adres invoeren. Tevens moeten ze dezelfde netwerkgroeps naam hebben.... Suc6 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2008 hoe moet ik dan een ip adres en een subnet adres invoeren?\r\nde netwerkgroep heeft al dezelfde naam.\r\n\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2008 xp: start> configuratie: klassieke weergave> netwerk verbindingen> lanverbindingen> eigenschappen> vraag nu eigenschappen op van internet protocol TCP/IP en daar b.v. 192.168.10.10 en op de ander 192.168.10.11 invullen en voor subnetmask 255.255.255.0\ndan moet het lukken.\nLet wel: zorg dat de firewalls uit staan!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 [QUOTE=StillBorn;396350]als je met draad LAN game wilt maken..\r\nplug je de ene kant in jouw PC, en de andere kant in de andere PC..\r\nzo doe ik dat altijd :D\r\nof met hamachi.. die een virtuele LAN maakt via internet... ;)[/QUOTE]\r\n\r\nlukt dat wel zonder crosskabel ? kan je niet beter switchje tussen zetten en allebei pc\'s vast ip geven ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2008 [QUOTE=Baazie;400570]lukt dat wel zonder crosskabel ? kan je niet beter switchje tussen zetten en allebei pc\'s vast ip geven ??[/QUOTE]\n\nzonder crosskabel kan dat niet, switch is wel duurder dan een crosskabel, dus ik zou voor crosskabel gaan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen