Ga naar inhoud

LAN Game maken

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,\r\n\r\nik heb een vraagje ik wil graag Tactical Ops Assault on Terror spelen op een LAN netwerk tussen een Desktop en een Laptop.\r\nmaar eigenlijk weet ik niet bepaald hoe dat werkt\r\nze werken allebei op draadloos internet met besturingsprogramma (laptop Vista Home Basic) en (Desktop XP Home edition).\r\n \r\nzou het zo makkelijk zijn door gewoon een kabeltje aan te leggen tussen die 2 pc\'s en spelen?\r\n\r\nalsjeblieft leg het me uit\r\n\r\nalvast bedankt ;)\r\n\r\nwessel
Link naar reactie
misschien leg ik het verkeerd uit want ik heb nog niet het antwoord gekregen.\r\n\r\nik wil deze pc\'s met elkaar verbinden met een draad of zonder draad. op het moment dat ik een LAN game aanmaak in TO (tactical ops) ziet die ander pc hem niet.\r\nik wil gewoon weten hoe ik de 2 pc\'s met elkaar kan verbinden zodat we een LAN game kunnen spelen.\r\n\r\nhopelijk ben ik nu wel duidelijk\r\n\r\nen ontvang ik het antwoord op mijn vraag \r\n\r\nalvast bedankt :D
Link naar reactie
xp: start> configuratie: klassieke weergave> netwerk verbindingen> lanverbindingen> eigenschappen> vraag nu eigenschappen op van internet protocol TCP/IP en daar b.v. 192.168.10.10 en op de ander 192.168.10.11 invullen en voor subnetmask 255.255.255.0\ndan moet het lukken.\nLet wel: zorg dat de firewalls uit staan!!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=StillBorn;396350]als je met draad LAN game wilt maken..\r\nplug je de ene kant in jouw PC, en de andere kant in de andere PC..\r\nzo doe ik dat altijd :D\r\nof met hamachi.. die een virtuele LAN maakt via internet... ;)[/QUOTE]\r\n\r\nlukt dat wel zonder crosskabel ? kan je niet beter switchje tussen zetten en allebei pc\'s vast ip geven ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...