Ga naar inhoud

Flight Simulator X en Windows Vista.

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,\r\n\r\nIs er iemand die mij kan helpen ???\r\nIk heb problemen met Flight Sim X, onder Windows Vista.\r\nHet spel loopt onder het spelen elke keer vast.\r\nIk heb alle FSX Service Packs geïnstalleerd.\r\nOok heb ik alle drivers bijgewerkt.\r\nIk heb alle onnodige programma\'s op de achtergrond zijn gestopt.\r\nEn nog werkt het KLOTE.\r\nWie kan mij helpen of een site die me kan helpen, aanbevelen.\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nConny.
Link naar reactie
Terug gaan naar FS2004, die wordt volledig ondersteund.\nIk heb FSX er ook afgedonderd, te veel dingen lopen op de IVAO server nog niet helemaal lekker, verschil in scenery etc.\nWacht tot het goed opgelost is, dat is mijn advies.\nIk denk dat het niet lang duurt voordat er patches komen die dit probleem oplossen.\n\nZelf draai in onder quad core, (64x dus) en dat loopt met een aantal games niet echt lekker.\n\nJe kunt ook denken aan dualboot met xp. Zo heb je een xp installatie die zuiver en alleen op Flightsim is ingericht, daar bereik je ook betere prestaties in de simulatie mee. (je mag eigenlijk geen game zeggen bij FS he :) )
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...