Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Delen Geplaatst: 13 juli 2008 probleem is opgelost dmv systeemherstel\r\n\r\nik heb een pc 4 jaar oud ongeveer en sinds kort werken mijn dvd speler en brander niet meer .\r\ndvd speler (een HL-DT-ST rw/dvd GCC-4481B ) is intern\r\ndvd brander extern (een philips SPD3300L USB Device) via USB\r\n\r\nik kan dus geen instalatieschijf er in doen want hij leest het toch niet!!\r\nmaar wat ik zo typisch vind is dat hij ze wel in aparaatbeheer ziet, en dat het beide dvd stations zijn.\r\n\r\nde stations zij niet kapot want ik heb ze op mijn andere pc (windows vista) getest en werken prima\r\n\r\nik draai xp \r\n\r\n\r\nmvg simon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2008 Over dit probleem is al heel wat geschreven, en ik hoop dat je zelf even wat verder wil zoeken, ook op dit forum:\n\nHet gaat meestal om problemen met z.g. \"filterdrivers\", en wel de \"upperfilters\" en \"lowerfilters\".\nDat zijn drivers van diverse fabrikanten die zich nestelen boven- en onder de microsoft driver voor die apparaten, om extra functionaliteit uit die apparaten te krijgen.\n\nHier is een start:\n[url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B314060[/url]\n\nAls je met een open mind op deze register-sleutelwaarde googelt, kom je er heel wat tegen:\n{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\n\nHier is eventueel een .REG bestand dat min of meer automatisch een register-verandering aanbrengt om het op te lossen:\n[url]http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Ik heb dit probleem nu ook.\nIk heb net battlefield 2 binne ik wil het gaan installeren hij doet niks,ook niet bij andere cd\'s of dvd\'s.\n\nErikdenhouter ik kan geen engels dus ik schiet daar niet veel mee op :(\njammer genoeg Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 [QUOTE=plasbig;396696]Ik heb dit probleem nu ook.\nIk heb net battlefield 2 binne ik wil het gaan installeren hij doet niks,ook niet bij andere cd\'s of dvd\'s.\n\nErikdenhouter ik kan geen engels dus ik schiet daar niet veel mee op :(\njammer genoeg[/QUOTE]\nIk kan weer gaan zeuren over een nieuwe draad hier over openen, wat je in de toekomst beter kan doen.\nTen eerste wordt de drive en Deze Computer gezien? Zo ja, dan heeft de drive waarschijnlijk de geest gegegeven. Gelukkig zijn DVD-ROM drives niet zo duur. Voor 20 euro heb je er al een bij de lokale computer boer en voor 25-30 euro heb je een brander. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 [QUOTE=plasbig;396696]Ik heb dit probleem nu ook.\r\nIk heb net battlefield 2 binne ik wil het gaan installeren hij doet niks,ook niet bij andere cd\'s of dvd\'s.\r\n\r\nErikdenhouter ik kan geen engels dus ik schiet daar niet veel mee op :(\r\njammer genoeg[/QUOTE]\r\nIk neem aan dat bij jou ook in apparaat-beheer alles OK is ?\r\nEn dat de schijf nog wel draait en een LEDje laat branden wanneer je een schijf er in stopt ?\r\nMaar in de Verkenner wordt het station niet gezien ?\r\n\r\nMisschien kan je dan proberen om het .ZIP bestand uit mijn onderste link te downloaden, en uit te pakken.\r\nEr in zit een executable (.EXE) welke je kan uitvoeren.\r\n\r\nHet is volgens de makers wel voor XP geschreven, dus wat het op Vista doet weet ik niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 [QUOTE=Silverstarme;396699]Ik kan weer gaan zeuren over een nieuwe draad hier over openen, wat je in de toekomst beter kan doen.[/QUOTE]\r\nAls het exact het zelfde probleem blijkt is het niet zo erg. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen