Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Delen Geplaatst: 13 juli 2008 Hallo,\r\n\r\nIk heb een HP Laptop en nu doet de DVD/CD Drive iets geks. Ik kan er gewoon CD\'s en DVD\'s in doen en dan lijkt het alsof de laptop hem gaat afspelen: je hoort namelijk dat hij gaat draaien en dat hij hem probeert te lezen. Maar bij \'Deze computer\' staan geen verwisselbare schijven waar eerst de DVD/CD speler stond en er komt ook geen zandlopertje bij de muis te staan. Kortom, het lijkt alsof mijn laptop helemaal niet reageert op de CD/DVD speler. Weet iemand waar ik kan kijken wat er niet goed is? Of de drivers niet goed zijn geinstalleerd? Apparaatbeheer? BIOS?\r\n\r\nGroeten,\r\nStijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2008 Stijn,heb je mogelijk SP3 geinstalleerd?Op het forum van HP zijn er meer met het probleem dat jij ook hebt.Oplossingen die ik voorbij zag komen waren Bios updaten,SP3 verwijderen of een universele patch ophalen bij ome Bill,succes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2008 Hm nee ik heb geen SP3 geïnstalleerd, tenminste niet dat ik weet. Heb je misschien de link naar dat topic van HP? En wat is die universele patch precies? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Stijn,SP3 is mogelijk automatisch gedownload door Windows Update.Ik weet niet of je dat ingesteld hebt.De link naar het HP forum heb ik niet zo snel weten te vinden,maar ik dacht dat je via [url]www.HP.com/USA[/url] kon doorlinken.Die universele patch is een verkapte register-aanpassing.Op Microsoft.com kun je die vinden,let wel goed op dat je de goede patch download en installeert(op merk,type moederbord en fabrikant).Meer weet ik er ook niet van,ik had deze problemen toevallig voorbij zien komen tijdens het surfen.Ik heb deze oplossingen niet zelf geprobeerd en gelukkig niet nodig gehad.Ik hoop dat je er wat mee kan,Henk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen