Ga naar inhoud

Laptop toont ATAPI DVD/CD Drive niet

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een HP Laptop en nu doet de DVD/CD Drive iets geks. Ik kan er gewoon CD\'s en DVD\'s in doen en dan lijkt het alsof de laptop hem gaat afspelen: je hoort namelijk dat hij gaat draaien en dat hij hem probeert te lezen. Maar bij \'Deze computer\' staan geen verwisselbare schijven waar eerst de DVD/CD speler stond en er komt ook geen zandlopertje bij de muis te staan. Kortom, het lijkt alsof mijn laptop helemaal niet reageert op de CD/DVD speler. Weet iemand waar ik kan kijken wat er niet goed is? Of de drivers niet goed zijn geinstalleerd? Apparaatbeheer? BIOS?\r\n\r\nGroeten,\r\nStijn
Link naar reactie
Stijn,SP3 is mogelijk automatisch gedownload door Windows Update.Ik weet niet of je dat ingesteld hebt.De link naar het HP forum heb ik niet zo snel weten te vinden,maar ik dacht dat je via [url]www.HP.com/USA[/url] kon doorlinken.Die universele patch is een verkapte register-aanpassing.Op Microsoft.com kun je die vinden,let wel goed op dat je de goede patch download en installeert(op merk,type moederbord en fabrikant).Meer weet ik er ook niet van,ik had deze problemen toevallig voorbij zien komen tijdens het surfen.Ik heb deze oplossingen niet zelf geprobeerd en gelukkig niet nodig gehad.Ik hoop dat je er wat mee kan,Henk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...