Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Delen Geplaatst: 13 juli 2008 hoihoi\r\n\r\nik heb een laptop met hdmi aansluiting zodra ik de kabel in mijn tv en laptop steek krijg ik gelijk een blauwscherm met een ernstige foutmelding kan iemand mij helpen ??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2008 En als je eerst de kabel in de laptop doet en daarna in de tv? Wat is het voor een laptop en watvoor tv?\r\nJe kan ook de kabel tussen de tv en laptop aansluiten en daarna pas de laptop opstarten.\r\nIk gebruik mijn laptop ook weleens op deze manier maar zonder problemen. Het werkt perfect. Het zou een irq probleem kunnen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 [QUOTE=marion28763;395937]hoihoi\r\n\r\nik heb een laptop met hdmi aansluiting zodra ik de kabel in mijn tv en laptop steek krijg ik gelijk een blauwscherm met een ernstige foutmelding kan iemand mij helpen ???[/QUOTE]\r\n\r\nKijk eens op de site van de laptop-fabrikant of er nieuwere stuurprogramma\'s zijn voor jouw videokaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Wat is de foutmelding precies? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 Volgens mij mag je de HDMI kabel er pas in stoppen nadat de apperatuur uitgeschakeld is, daarna weer opstarten (staat ook in mijn handleiding van mijn Sony TV) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen