Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Delen Geplaatst: 12 juli 2008 heeyheey ik hoop dat ik bij de goeie hoek zitt maar ik heb een vraagje , als ik op een foto heb geschreven heb alles opgeslagen kan ik de tekst dan nooit meer weghalen ? \r\nAlvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Ligt eraan welke software je gebruikt en hoe je het bestand opslaat. Maar wat let je het orgineel onder een anderen naam te bewaren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Als je dat in lagen hebt gedaan, bijv. met photoshop of paintshop, en je slaat de lagen op, dan kun je dat altijd weer wijzigen. Het beste is eigenlijk gewoon eerst een duplicaat te maken van je foto en met de kopie te gaan freubelen...\n(kan gewoon met rechtsklik op de foto en kopieëren kiezen of in beide genoemde programma\'s zit wel een optie: duplicaat) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Echt weghalen kan alleen als het fotobestand nog uit lagen bestaat.\n \nAnders zul je wat moeten prutsen met het kloongereedschap, daarmee bereik je meestel wel een goed resultaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Hmm... vreemd.\nHad die andere antwoorden nog niet zien staan.....:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Geef het gewoon nu maar toe, je wordt oud...:cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Nietes!! Ik word niet oud!! \n \n \n \n*pakt rollator en gaat naar de keuken voor koffie* Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2008 dus het is wel mogelijk want is niet op mijn pc gebeurdd maar op die van iemandd anderss .. ho moet ik het dan doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2008 Bedoel je dat er tekst staat op een orginele foto en dat je dat wilt verwijderen?\nMet het clone-stempeltje van Photoshop bijv.\nMaar als het een watermerk is dat dwars door de foto loopt om te voorkomen dat je een kopie maakt, kun je het meestal wel schudden en is het niet te doen.\n\n[ATTACH]12620[/ATTACH]\n\nNa selecteren van de clonestempel, klik je met de linkermuisknop + Alt op een gebied dat je wilt kopieëren op de letters. Alt loslaten en vervolgens stempelen op de letters. Valt niet mee om dat netjes te doen hoor...\n\n[ATTACH]12621[/ATTACH]\n\nAls je een effen ondergrond hebt wordt het wat makkelijker, want dan kies je met het pipet de kleur van de ondergrond en teken je daarmee een rechthoek over de letters.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2008 thnxx welke fotoshop ofzo is dat ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2008 [URL]http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/photoshop/[/URL]\n\nKost zo\'n beetje € 1000,-- (zegge: DUIZEND)... :cool:\nIk weet niet welke goedkope versie ook een kloonstempel heeft...\n\nJe mag me de foto ook mailen, dan wil ik het wel voor je doen (proberen).\nEven een [url=http://forum.computeridee.nl/private.php?do=newpm&u=13425]Pbeetje - klik [/url] naar me sturen, dan krijg je mijn mailadres waar de foto naar toe kan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Reintje en ctraltdlete jullie bemoeien je ook echt met alles :D\r\nKunnen jullie mij dan met deze vraag ook helpen. Ik heb een fotopresentatie gemaakt in Photoshop elements 6. Hardstikke leuk om te doen en mooi resultaat. Alleen ik krijg nergens te voorschijn hoe groot dit bestand is geworden. En dat is wel leuk om te weten voor ik het ga branden.\r\nBen benieuwd en daag jullie uit *-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 je hebt het bestand reeds op de hd staan\r\n\r\nklik op het bestand met de rechter muis en kies eigenschappen en het dan geopende venster staat alles wat je wilt weten\r\n\r\nook kirjg je soms het gele venster te zien. hier staat ook de grote van het bestand Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 :-# ................................. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Ok, heb van alles getracht om het gehele bstand te vinden. Het enige wat ik krijg is of alle losse foto\'s en een psess bestand wat maar 36,5 kb groot is. \nMijn presentatie duurt 16 minuten, bestaat uit 142 foto\'s en er staan 4 muzieknummers onder! Ik nie snap!? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 i.p.v. op cd/dvd branden kun je het waarschijnlijk ook wel opslaan/exporteren op de harde schijf.\nEn dan kijken hoe groot het bestand is geworden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 a daar komt een van de aapjes uit de mouw\r\n\r\nlosse bestanden\r\n\r\nheb je die alleen in die map staan of staan er nog andere bestanden erbij in\r\n\r\nbij alleen die bestanden kan je de map selecteren en rechtsklikken hierop en bij eigenschappen kijken hoe groot vulling van de map is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2008 Het zouw best wel eens kunnen dat het een videobestand wordt ,in dit geval is dan de 16 minuten ,en de kwaliteit van de video bepalend voor de grote van resultaat.\nStop een RW cd of dvd in je brander en laat de pc zijn gang gaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Ik kan dit bestand niet anders opslaan. er wordt geen keuze gegeven. Dus op dit moment is Animal\'s antwoord de enige oplossing. Want wat sjouwer oppert heb ik natuurlijk al gedaan. Maar ik ben niet snel tevreden met omwegoplossingen. Ik weet en wil weten hoe, dat dit wel gewoon kan maar ik ben dus niet slim genoeg om te bedenken hoe,wat en waar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2008 Dit kan niet?\n[QUOTE]One best case scenario quality wise would be to create your slideshow in Photoshop Elements 6, use the Send to Premiere Elements output option,[/QUOTE]\n\nEn dan wellicht een map kiezen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen