Ga naar inhoud

Fotobewerking

Aanbevolen berichten

Als je dat in lagen hebt gedaan, bijv. met photoshop of paintshop, en je slaat de lagen op, dan kun je dat altijd weer wijzigen. Het beste is eigenlijk gewoon eerst een duplicaat te maken van je foto en met de kopie te gaan freubelen...\n(kan gewoon met rechtsklik op de foto en kopieëren kiezen of in beide genoemde programma\'s zit wel een optie: duplicaat)
Link naar reactie
Bedoel je dat er tekst staat op een orginele foto en dat je dat wilt verwijderen?\nMet het clone-stempeltje van Photoshop bijv.\nMaar als het een watermerk is dat dwars door de foto loopt om te voorkomen dat je een kopie maakt, kun je het meestal wel schudden en is het niet te doen.\n\n[ATTACH]12620[/ATTACH]\n\nNa selecteren van de clonestempel, klik je met de linkermuisknop + Alt op een gebied dat je wilt kopieëren op de letters. Alt loslaten en vervolgens stempelen op de letters. Valt niet mee om dat netjes te doen hoor...\n\n[ATTACH]12621[/ATTACH]\n\nAls je een effen ondergrond hebt wordt het wat makkelijker, want dan kies je met het pipet de kleur van de ondergrond en teken je daarmee een rechthoek over de letters..
Link naar reactie
[URL]http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/photoshop/[/URL]\n\nKost zo\'n beetje € 1000,-- (zegge: DUIZEND)... :cool:\nIk weet niet welke goedkope versie ook een kloonstempel heeft...\n\nJe mag me de foto ook mailen, dan wil ik het wel voor je doen (proberen).\nEven een [url=http://forum.computeridee.nl/private.php?do=newpm&u=13425]Pbeetje - klik [/url] naar me sturen, dan krijg je mijn mailadres waar de foto naar toe kan.
Link naar reactie
Reintje en ctraltdlete jullie bemoeien je ook echt met alles :D\r\nKunnen jullie mij dan met deze vraag ook helpen. Ik heb een fotopresentatie gemaakt in Photoshop elements 6. Hardstikke leuk om te doen en mooi resultaat. Alleen ik krijg nergens te voorschijn hoe groot dit bestand is geworden. En dat is wel leuk om te weten voor ik het ga branden.\r\nBen benieuwd en daag jullie uit *-)
Link naar reactie
Ik kan dit bestand niet anders opslaan. er wordt geen keuze gegeven. Dus op dit moment is Animal\'s antwoord de enige oplossing. Want wat sjouwer oppert heb ik natuurlijk al gedaan. Maar ik ben niet snel tevreden met omwegoplossingen. Ik weet en wil weten hoe, dat dit wel gewoon kan maar ik ben dus niet slim genoeg om te bedenken hoe,wat en waar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...