Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Hallo,\r\n\r\nOp mijn pc is Vista voorgeinstalleerd op C:\\. Op H:\\ staat RECOVERY en ik heb een recovery dvd om Vista te herstellen als dat nodig mocht zijn. Nu wil ik tijdelijk Vista er af gooien en er XP opzetten. Als ik nu C:\\ formatteer blijft H:\\ , wat een partitie is van dezelfde harde schijf C:\\ dan gewoon intact? Ook na het installeren van XP? Ik wil namelijk ook weer terug kunnen naar Vista ....:)\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nNiels Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2008 Ja hoor, de herstelpartitie zal je niet kwijtraken.\r\nAls je de C:\\ schijf formateerd dan wordt de H:\\\r\nschijf niet aangeraakt. Je zit toch wel goed want\r\nje hebt ook nogeens eenDVD met dezlfde info als\r\nde H:\\ partitie, deze is een deel van je HDD en \r\nniet van de C:\\ schijf, kijk maar in Diskmanagment\r\nof schijfbeheer: bij mij is er zelfs een die verborgen is! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen