Ga naar inhoud

micro sd kaart tomtom


Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nik heb hier een kingston micro sd kaart. dit zit nu in mijn telefoon. maar nu wil ik dat kaartje gebruiken voor mijn tomtom. dus ik heb alle bestanden die op de originele sd kaartje van de tomtom staat gekopieerd naar het andere kaartje, alleen hij doet het niet dan komt er een plaatje met eens sd kaart met een rood kruis er door heen, wat is er mis mee?\r\n\r\nJeroen
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;395088]als je het eerst naar de harddisc van je computer zet ,... en dan naar de sdkaart ??[/QUOTE]\r\nal geprbeerd en dat lukt niet.\r\n\r\n[QUOTE=dutch-online;395088]zit er een beveiliging schuifje op de sd kaarten[/QUOTE]\r\nja die zit er op maar hij zit niet op beveiligd.\r\n\r\n[QUOTE=stephenophof;395090]Hoeveel GB is dat geheugenkaartje?\r\nWant sommige TomTom\'s ondersteunen geen geheugenkaartjes die groter zijn dan 2GB. Dat zijn de zogenoemde Micro SDHC (High Capacity) kaartjes.[/QUOTE]\r\n\r\n4GB
Link naar reactie
nou ik heb ee back-up kunnen maken maar als ik m terug wil zetten kan ik mijn sd kaartje niet in de tomtom stoppen want dan pakt die m niet. en stop ik het in in mijn sd slot in mijn laptop dan pakt die m wel en kan ik m ook terug zetten alleen hij staat nu al 15 min aan en heeft nog nix gedaan.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
De fout zit in het kaartje SDHC.\nDie kunnen waarschijnlijk niet gelezen worden.\nHeb ik ook met PDA, wilde ik ook een grotere in hebben dan 2 GB.\nWaar je ook vroeg, er kon niet groter in dan 2 gb.\nPure onzin.\nOnlangs een SD kaartje gekocht van 4 GB (let op: GEEN SDHC, want dat leest mijn pda niet) en hij werkt gewoon.\nLet wel op de snelheid, neem niet lager dan 133X. (liefst 150x)\nMijn kaartje (take ms 133x 4 gb SD) kostte wel 15 euro in de aanbieding.\nMijn 2 gb kaartje 150X, ruim een jaar geleden gekocht voor net over de 100 euro.\nBelachelijk eigenlijk hoe dat steeds gaat.\nDe 133xXis wel trager met opstarten van TomTom als de 150X, maar als ie er eenmaal is merk je er niet veel van.\nHet zekerste is om af te spreken of je hem mag terug geven als het niet werkt.\nOok kun je de tomtom meenemen en in de winkel proberen, mijn winkelier deed daar niet moeilijk over.\nJe zou, als het niet druk is natuurlijk, kunnen vragen of ze je oude kaartje kopieren naar de nieuwe.\nZoals je zelf al had gedaan.\nZo deed ik het ook, en het werkte gelijk.\nEen pda is geen echte tomtom, dus houdt ik een slag om de arm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...