Ga naar inhoud

windows verkenner werkt niet meer en wordt afgesloten


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb sinds donderdag een laptop (sony Vaio) met daarop Vista geinstalleerd. Nu is het zo dat ik constant de melding krijg: de verkenner werkt niet meer en moet worden afgesloten. Hij wordt opnieuw opgestart.\r\nNu heb ik dit probleem al vaker gelezen (als je googled kom je het vaak tegen) maar wat moet ik er nou aan doen. Ik heb het SP1 niet gedownload want dat mag alleen als je Vista nog niet op je computer had toen je het kocht. Ik had het dus wel. Zie deze link: [url]http://support.microsoft.com/kb/936330[/url]\r\n\r\nWat moet ik nou doen? Is het zo dat je over een poosje helemaal je verkenner niet meer inkunt?\r\nMoet ik terug naar de winkel gaan en hem omruilen (mag 2 weken)? Of krijg ik dan weer hetzelfde probleem?\r\nHeeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Link naar reactie
Ik heb ook SP1 naderhand erop gezet en toen was dit probleem verdwenen.Mijn ervaring met de windows verkenner is als je er bepaalde software op zet hij in eens niet meer goed werkt.\r\nIk heb thuis 4 computers staan allemaal zelf in elkaar gezet. Meestal kreeg ik het probleem met oudere virus scanners.Dus ga even na wat je hebt geinstalleerd toen je dit probleem kreeg. eventueel een update of driver.,
Link naar reactie
Ik kreeg het probleem meteen toen de computer geinstalleerd was. De updates zijn erop gezet en word, excell etc. Ik heb het idee dat het probleem al in de computer zat maar het schijnt dus een windows vista fout te zijn? Ik ga die update wel erop zetten, ookal zat Vista al op deze computer.
Link naar reactie
In je menu \"[I]Start - programma\'s [/I]\" heb je ook ergens een item met \"[I]Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\", en die zou je eens kunnen proberen.\nDaarbij zijn dus invoeg-toepassingen uitgeschakeld (plug-ins).\nMocht dat effect hebben, dan kan je IE weer normaal starten, maar dan [I]selectief[/I] invoeg-toepassingen uitschakelen om er achter te komen welke de fout veroorzaakt.\n\nVerder kan je het volgende proberen, n.l. het opnieuw instellen van IE:\nKies \" [I]Extra - Internetopties[/i] - tabblad [I]Geavanceerd - Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen[/I]\" op de knop \" [I]Opnieuw instellen[/I]\"\n\nAls dat niet werkt, zou ik toch overwegen om de laptop om te ruilen.\n\n[B]Edit:[/B]\nIk zie dat het ook zonder IE fout gaat. Of was het Explorer ?\nIk zou nu gewoon terug gaan met je laptop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...