Ga naar inhoud

Is de Boxxpot legaal, vanwege het eenmalige bedrag en geen maandelijkse kosten?


Jensv1992

Aanbevolen berichten

[edit] Ik zal je eerste even uit de droom helpen: Het op die manier naar films en series kijken is illegaal! Er is geen enkele aanbieder die een kijker voor zo'n bedrag (€129,95) alle films en series laat kijken zonder verder een abbonement te laten nemen. Het is gewoon een minicomputer waar ze Android of Linux op hebben gezet met de nodige addons. Door middel van bepaalde addons kan je inderdaad films en series kijken. Maar nogmaals, je kijkt illegaal! Als er zo makkelijk met rechten van films en series omgegaan kon worden had een legale dienst als Netflix wel een veel beter (Amerikaans) film- en serie-aanbod gehad en hoefden kijkers niet "moeilijk" te doen met VPN-verbindingen of illegale addons. Mocht je ilegaal films en series willen kijken kan je beter een raspberry pi aanschaffen, er Kodi op installeren en de gewenste addons. Dan kan je net zo illegaal kijken, alleen voor bijna de helft van de prijs van zo'n Boxxpot. Neem je een raspberry pi, dan kan je deze ook inrichten met alleen legale addons. Je aanbod is dan wel een stuk kleiner maar je blijft dan wel binnen de wet.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Het streamen zal wel legaal zijn, want er wordt openlijk mee geadverteerd, alleen het werkt voor geen meter. Het zijn gewoon boeven die Kodi op een mediaspeler zetten. De helft van de streams werkt niet en terug sturen binnen 14 dagen is geen optie omdat ze de doos 'verzegelen' en wanneer deze verbroken is kan je volgens hun niet meer retourneren. Wanneer je op hun facebook een opmerking hierover maakt wordt deze verwijderd en je wordt gelijk geblokkeerd en ze passen censuur toe op de 'ervaringen' op hun site. Alleen 4 en 5 sterren, maar dat zullen ze zelf wel gefabriceerd hebben. Niet aan beginnen deze boxxpot. 1 bak ellende.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zou hem niet eens meer kopen. De Boxxpot besteld en na 1 dag binnen gekregen. Na 2 dagen problemen en melding dat de charger aangesloten moest worden (vreemd want hij zit op 230V aangesloten) Apparaat viel steeds uit. Mail gestuurd, online verzoek ingediend maar geen reactie. Na een paar dagen een mail ontvangen dat ik hem ter reparatie retour kon sturen. Gedaan maar na een week nog steeds niets gehoord. Mail gestuurd tot 2x toe. Eindelijk reactie. Ze waren nog niet aan de retouren toegekomen. Terwijl op hun site staat: Bij problemen binnen 2 jaar krijg je gelijk een nieuw apparaat. Heen en weer gemaild maar je wordt gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Echt schandalig!!! Het blijken 2 jonge studenten te zijn die het niet aankunnen.... maar jij bent wel je centen kwijt. Ondanks 'dreigende' mail dat ik mijn geld terug wil of per omgaande een nieuw apparaat wil wordt gewoon niet op gereageerd. Dus..... GEEN Boxxpot kopen want je wordt genaaid!
Link naar reactie
Ik heb onlangs een Boxxpot aangeschaft. Op hun webpagina staat dat je die binnen 14 dagen retour kunt zenden. Maar ook dat de verpakking dan ongeopend moet zijn. blijf dat raar vinden al zijn er meer webwinkels die dat hanteren. Ik heb het apparaat getest en vond het een omslachtig ding. Tevens stoorde hij mijn TV verlichting enorm en liepen de tekst en de films niet synchroon. Dat heb ik doorgebeld en gemaild naar Boxxpot. Van hun kreeg ik een retouradres en heb het dus weer terug gezonden naar hun. Volgens hun kon ik mijn geld niet terug krijgen. Ze reageren traag op mail en waren vanmorgen al helemaal niet bereikbaar. Nu willen ze alleen de Boxxpot terug sturen naar mij als ik weer verzendkosten betaal. Dat dus maar weer gedaan en toen duurde het nog 2 weken voordat ik hem weer terug had. Weer een film gekeken en het geluid loopt niet synchroon. Wat een prut ding. Blijf het een rare zaak vinden, dat je iets koopt en dat bevalt niet, dat je het dan niet kunt retourneren en je je geld terug krijgt van hen. De miskoop van dit jaar dus.
Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...