Ga naar inhoud

1 vd netwerkkabels niet aangesloten echt wel

Aanbevolen berichten

Heb thuis een gewone router van kpn, met een kabel naar pc zolder en een draadloze verbinding met een laptop. Sinds kort heb ik op zolder geen inet meer......\r\nGeeft aan dat 1 vd netwerkkabels niet is aangesloten.Heb kabel getest en andere kabel er tussen gehad, maar verandert niet. Heb geprobeerd software van kpn opnieuw te installeren, maar dat kan dus niet omdat er geen aangesloten netwerkkabel zou zijn.\r\nWie kan mij helpen ?\r\nZit probleem in de pc ? lampje geel poort brandt wel ?\r\nKan en hoe dan, ik overschakelen op draadloos ? of kan ik dit probleem makkelijk fixen ?\r\n\r\nsvp wel in jip en janneke taal ..........:(\r\n\r\nalvast veel dank voor reacties
Link naar reactie
Als je met de laptop vanaf de zolder draadloos verbinding kan maken met de router, kun je dat met je pc ook, dan zul je er een draadloze netwerkkaart in moeten stoppen. Kosten: 10 euro of duurder al naar gelang je kwaliteitswensen.\r\n\r\nV.w.b. het kabel niet aangesloten, dat zou kunnen duiden op een kabelbreuk, maar je hebt al een andere kabel geprobeerd, werkte ook niet schreef je.\r\nHoe andere kabel getest, tussen je pc en de router? Staat de router dan niet helemaal beneden? Heb je zo\'n lange kabel of hoe heb je dat precies gedaan?\r\nAls er namelijk een switch op zolder staat, zou het probleem ook nog wel eens aan de switch kunnen liggen.\r\n\r\nVerder kan het toch zijn dat je netwerkkaart niet lekker meer is, ondanks dat het gele lampje brandt.\r\nDus misschien eens een andere netwerkkaart proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...