Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Niet mijn laptopje, maar de pc van man en kinderen kan geen internet openen.\r\nMsn en Outlook werken normaal, maar bij internet krijgen ze steeds de pagina \'De webpagina kan niet worden weergegeven.\'\r\n\r\nOmdat internet na systeemherstel wel op start, denk ik dat er bij de downloads van microsoft iets gebeurd wat niet klopt.\r\n\r\nIk heb bij configuratiecentrum-systeembeheer-logboeken gekeken en daar vond ik bij logboek samenvatting, dat microsoft windows EventCollector/Operationeel uitgeschakeld is. \r\nZou dat het zijn?\r\n\r\nDe moeder Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Geef even aan wat voor windows systeem het is.\nVolgens mijn is die event collector van je remote desktop en heeft dus weinig te maken met je internet.\nJe kan nog even kijken bij internet optie of daar de verbinding via lan aan staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 proxy uitschakelen bij je internet opties Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Windows Vista en internet explorer.\r\n\r\nLan verbinding is in orde en proxy uitgeschakeld, ook offline werken is niet aangevinkt.\r\nHet probleem doet zich voor als de pc wordt opgestart.\r\n\r\nZelf denk ik aan één of andere up date die een vergissing heeft gemaakt. \r\nZe hebben er spybot op staan, die gaat na het systeemherstel meteen op z\'n achterste benen staan, maar wordt dan genegeerd tot de pc uit gaat.\r\n\r\nDe moeder Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2008 Ik ben er nog steeds niet achter wat er mis is met de pc. \r\nIedere keer systeemherstel gebruiken is, behalve omslachtig, toch ook niet nodig lijkt me.\r\nAlleen weet ik niet waar ik de fout moet zoeken. Het heeft niets met de verbinding te maken denk ik, msn en outlook werken normaal.\r\n\r\nDe moeder Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen