Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Delen Geplaatst: 18 juni 2008 het gaat hier over een linksys wrt54g router \r\nen ik wil poort : 8000 openen Want die heb ik nodig voor mijn progamma\r\nhoe zal ik dit moeten doen ???:confused:\r\n\r\n;)alvast bedankt... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 In het menu van de router zit bovenin een zwarte balk. In die balk staat \'application & gaming\'. Klik dat aan.\r\nAls het goed is krijg je nu een scherm waar je een poort-range kan opgeven om te openen, in jouw geval dus TCP van 8000 tot 8000.\r\nDaarnaast geef je het (interne) IP-adres op van de pc waar dat programma van jou op draait, bijvoorbeeld 192.168.1.101 en zet je een vinkje bij \'enable\'.\r\nNu onderin op \'save settings\' klikken en klaar is het.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 bedankt...:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 ohja nog een vraag ... ik heb met shoutcast een soort online radio zender ... [url]http://www.shoutcast.com/download/serve.phtml[/url]\r\nnu heb ik alles gedaan (ook die be a dj) \r\nhet werkt allemaal goed maar alleen ik zelf kan hem beluisteren \r\nb.v. ik stuur de link naar een kameraad kan hij hem niet beluisteren \r\nweet iemand hier misschien wat op?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 de poorten 8000 en 8001 al geopend in je router?\r\n\r\nin een grijs verleden heb ik daar ook mee gedraaid en ik had ergens al eens een antwoord gegeven op een soortgelijke vraag..ik zal m even opzoeken dan post ik het antwoord hier wel even :D\r\n\r\nhier de link naar het betreffende topic..succes !\r\n\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=46554&highlight=winamp[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Dan heb ik ook nog een vraag wat ik nergens kan vinden, mijn WRT54G heeft maar 10 x Port Range Forward, hoe maak ik er meer aan. Ik weet dat je een range kan maken, bv van poort 1000 t/m 5000 maar dat is niet de bedoeling, ik wil dan bv 1000 t/m 1001. Nu heb ik ze dus alle 10 vol en moet er meer hebben.\r\n \r\nGr Hans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2008 zou je die link even uit je tekst willen halen.\nSpam hè :wink:.\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2008 [QUOTE=hcgmr;390439]ohja nog een vraag ... ik heb met shoutcast een soort online radio zender ... [url]http://www.shoutcast.com/download/serve.phtml[/url]\r\nnu heb ik alles gedaan (ook die be a dj) \r\nhet werkt allemaal goed maar alleen ik zelf kan hem beluisteren \r\nb.v. ik stuur de link naar een kameraad kan hij hem niet beluisteren \r\nweet iemand hier misschien wat op??[/QUOTE]\r\n\r\nwat voor verbinding heb je ik heb ook eigen internet radio gehad verbidning is echt belangerijk en niet dan download maar je upload, als het goed is met je ook meerdere poorten open hebben niet 1 poort voor elke luisteraar 1, en kijk is in je console op welke port hij draaid?\r\n\r\nbtw nog handig scriptje voor wmp gebruikers.\r\n\r\n \r\n \r\n Titel van het radiostation \r\nJouw naam\r\n© 2006, Jouw naam\r\n \r\n\r\n\r\n\r\nin tekstbestandje zetten (klasblok) opslaan als radio.asx Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen