Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Hoi allemaal wie weet hoe ik vista kan leeghalen ik word helemaal gek ervan ik weet niet hoe ik dat moet doen.\r\nIk zou dus me pc helemaal leeg willen halen en alles weer opnieuw erin zetten wel heb ik al back ups gemaakt, maar ik heb gehoord dat je iets met drivers moet doen ofzo ? hopend op een antwoord alsvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Met de Vista DVD opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 dat is het probleem die heb ik dus niet, ik heb ik er niet bij gekregen omdat ze in de winkel zeggen dat alles al in de pc zit het enige wat ik heb zijn de back ups Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Lees de gebruiksaanwijzing eens, meestal dien je zelf een revovery dvd te brouwselen en staat er een recovery partitie op de schijf of kun je via een F toets met die recovery partitie gaan werken.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 ik had een recovery dvd geprobeert te maken maar de pc accepteerde dat niet en verwees naar iets met xp.\r\nWat is dat met een F toets werken met de recovery partitie ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 [QUOTE=natascha;390319]ik had een recovery dvd geprobeert te maken maar de pc accepteerde dat niet en verwees naar iets met xp.\r\nWat is dat met een F toets werken met de recovery partitie ?[/QUOTE]\r\n\r\nVertel eens, welk merk en type pc heb je? Misschien kunnen we dan duidleijker zijn in onze uitleg wat je moet doen.\r\nLange Pier bedoelt dat je normaal gesproken een van de functietoetsen, bijvoorbeeld F10,tijdens het opstarten van de pc moet indrukken, om in een menu te komen vanwaar uit je een schone (her)installatie kan starten.\r\nWelke toetsen combinatie dat moet zijn, dat ligt dus aan het merk en type van de pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Hoi qpc het merk pc is hp compaq en type pc is 32 bits besturingssysteem, wel heb ik veel systeemherstel gedaan maar dat werkt ook niet ik hoop dat jullie me kunnen helpen. oja, gister heb ik alles van de c schijf gekopieerd op een schijf ik dacht misschien helpt dat alvast bedankt groetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Welke Windows versie stond op de PC toen je \'m, kocht. XP of Vista? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 vista stond erop want ik heb hem net een jaartje geleden gekocht Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 [QUOTE=natascha;390319]ik had een recovery dvd geprobeert te maken maar de pc accepteerde dat niet en verwees naar iets met xp.\r\nWat is dat met een F toets werken met de recovery partitie ?[/QUOTE]\r\n\r\nDit kan ik nl. niet plaatsen. Heb je daar mee info over? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 okee ik zal het even proberen zo een recovery te maken bij recovery manager zegt ie \'\'kan geen ondersteunende cd/dvd writer vinden, u kunt met een windows xp compatibel station aanschaffen bij een computer of electronicahandel bij u in de buurt\'\' dus een recovery cd/dvd kan ik niet maken met die boodschap belde ik de zaak op waar ik de pc vandaan had en hun zeiden tegen mij dat ik geen vista cd had meegeleverd gekregen omdat alles al in de pc zit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 [quote=MarcelB;390547]Dit kan ik nl. niet plaatsen. Heb je daar mee info over?[/quote]\nDat kan ik je wel vertellen ;)\nIk denk dat zij de lijst met besturingssystemen bedoeld als je F8 mept.\nDaar zou nog wel eens een \"Herstel Console\" kunnen zitten.\n\nEn anders tijdens het scherm van de BIOS.\nDat daar staat: Press F10 for Recovery ofzo.\nMaar kan ook F1 tot F12 zijn ;)\n\nGroet, Simon (Linkforsoad)\nSuc6 (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 [QUOTE=natascha;390551]okee ik zal het even proberen zo een recovery te maken bij recovery manager zegt ie \'\'kan geen ondersteunende cd/dvd writer vinden, u kunt met een windows xp compatibel station aanschaffen bij een computer of electronicahandel bij u in de buurt\'\' dus een recovery cd/dvd kan ik niet maken met die boodschap belde ik de zaak op waar ik de pc vandaan had en hun zeiden tegen mij dat ik geen vista cd had meegeleverd gekregen omdat alles al in de pc zit[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik bovenstaande zo lees, dan zegt deze melding mij dat jij geen CD of DVD brander in de pc hebt zitten, vermoedelijk alleen een CD 0f DVD lezer.... Klopt dat?\r\n\r\nOm een recovery cd of dvd te branden, heb je namelijk een lege cd of dvd nodig die je in een cd of dvd-brander hoort te plaatsen.\r\n\r\nals je die medlding doorgaf aan de computerzaak waar je de pc vandaan hebt, dan klopt hun antwoord dus gewoonweg niet..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 ja maar weet je wat het is ik heb wel een brander een dvd en cd brander want ik brand vaak genoeg cdtjes en of dvd\'s dus ja ik weet niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 [QUOTE=natascha;390577]ja maar weet je wat het is ik heb wel een brander een dvd en cd brander want ik brand vaak genoeg cdtjes en of dvd\'s dus ja ik weet niet[/QUOTE]\r\n\r\nNou, als het dan toch (om welke reden dan ook) niet lukt om een recovery cd te maken, terwijl dit volgens het programma op het buroblad of volgens de handleiding bij de pc wel zou moeten kunnen, dan zou ik uitgaan van een \'defect\' of \'gebrek\' aan de pc en terug gaan naar de leverancier.\r\nLaat HEM die backup dan maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 naar lang wikken en wegen had ik toch maar die winkel gebeld en hun zeiden tegen mij kom maar langs met je pc en dan maken me hem wel dan zouden hun hem helemaal leeg halen, of dat kon ik doen of ik moest een nieuwe cd van vista kopen voor 120 euro, nou 1 ding kan ik wel zeggen vista mag van mij wegwezen wat een drama zeg hahaha Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2008 [QUOTE=natascha;399225]naar lang wikken en wegen had ik toch maar die winkel gebeld en hun zeiden tegen mij kom maar langs met je pc en dan maken me hem wel dan zouden hun hem helemaal leeg halen, of dat kon ik doen of ik moest een nieuwe cd van vista kopen voor 120 euro, nou 1 ding kan ik wel zeggen vista mag van mij wegwezen wat een drama zeg hahaha[/QUOTE]\r\n\r\nErg vervelend wat jou is overkomen, maar om daar nu meteen Vista de schuld van te geven is wel erg kortzichtig hoor.....\r\nDe recovery methode of de software die gebruikt moet worden om een recovery cd-dvd te maken, is puur iets van HP zelf...... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen