Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Ik wil toegang tot mijn mailserver beveiligen met SSL certificaat\r\nHet is alleen voor thuisgebruik, daarom graag een gratis versie.\r\n\r\nWie weet een website waar ik deze kan downloaden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Zijn nooit helemaal gratis te vinden.....\r\nwat je wel kan doen is [url]http://www.rapidssl.com/ssl-certificate-products/free-ssl/freessl.htm[/url] hier elke maand een nieuwe aanvragen en installeren. Werkt wel is alleen wel omslachtig Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Ik neem aan dat je mailserver niet op Linux draait, anders kon je je eigen ssl certificaat maken.\r\nHoe dat in windows moet (als het daarmee al kan) heb ik geen idee van. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 [QUOTE=BlackTiger;390367]Ik neem aan dat je mailserver niet op Linux draait, anders kon je je eigen ssl certificaat maken.\r\nHoe dat in windows moet (als het daarmee al kan) heb ik geen idee van.[/QUOTE]\r\n\r\nIs een Kerio mailserver en die draait \"gewoon\" onder Windows Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Yep... bij Kerio zit het er gewoon in... Maar volgens mij heeft Windows daar geen ondersteuning voor BT. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Ik kan het aanzetten, maar dan krijg ik een foutmelding tijdens het contact maken.\nKan ook misschien doordat ik een dns-alias gebruik, dan hoef ik mijn IP-adres niet te onthouden. Ik zit bij UPC en een paar jaar gelden wisselde mijn IP-adres nauwelijks (meer dan een jaar hetzelfde) en nu in een korte tijd al een paar keer gewijzigd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 [quote]Ik zit bij UPC en een paar jaar gelden wisselde mijn IP-adres nauwelijks (meer dan een jaar hetzelfde) en nu in een korte tijd al een paar keer gewijzigd.[/quote]Is mij ook al opgevallen, sinds april al 3 of 4 x. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen