Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Delen Geplaatst: 18 juni 2008 ik weet niet of dit eerder is geplaatst maar ik kreeg dit via de mail van iemand.\r\nop de volgende site kun je zelf een gratis startpagina maken.\r\n[url]http://www.jouwpagina.nl[/url]\r\nik denk wel dat mensen hier wat me kunnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Zou dat niet onder surftip moeten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Of gewoon verwijderd! SPAM! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 [QUOTE=Gsedb;390571]Of gewoon verwijderd! SPAM![/QUOTE]\r\n\r\nhoe zo spam ???\r\n\r\nvoor heel veel mensen is dit een uitkomst als ze een eigen startpagina willen hebben en ze dit niet zelf kunnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 Ik ken ook zat dingen die voor veel mensen een uitkomst zullen zijn. Die post ik toch ook niet? Ik ga niet verder met deze discussie! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 Ik zie de lol en meerwaarde niet van een eigen startpagina?\nWat voor zin heeft dat? Er zijn al tig duizend startpagina\'s.\nLaat mensen die niet zo behendig met websites maken zijn dan lekker een eigen blog aanmaken, dan kun je tenminste nog echt iets van jezelf kwijt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 [quote=Gsedb;390610]Ik ken ook zat dingen die voor veel mensen een uitkomst zullen zijn. ![/quote]\nIk betwijfel het .:mrgreen: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen