Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Nu heb ik na 5 weken land op en neer rijden naar een PC shop mijn PC weer terug en hij doet het helemaal.\r\nMaar nu bij het opstarten moetsik op nieuw mijn Code activeren want niet lukte via internet nog en ook niet direct.\r\n\r\nNu heb ik het via de telefoon gedaan en alles ging prima en alles doet het weer.\r\nMaar nu staat er rechts onder in beeld dat Dit Exemplaar van Windows is niet legitiem.\r\n\r\nIk heb er een nieuw Mobo in gekregen en een nieuwe voeding nu betwijfel ik of dat laaste invloed heeft op de software.\r\n\r\nMaar mijn vraag is nu, Hoe zorg is er voor dat het bericht verdwijnt ik kan ook geen updates binnen krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Probleem opgelost Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 graag de olossing even vermelden anderen kunnen er baat bij hebben Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen