Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Hallo dan!\r\n\r\nIk heb sindskort een nieuwe printer. Als ik deze aansluit via USB word deze niet herkend als printer, maar als \'onbekend apparaat\'. Omdat ik vermoedde dat dit aan de USB poort lag heb ik heb op een andere USB poort aangesloten. Namelijk die ene waar mijn bluetooth-ding voor de muis in zat. Toen gebeurde er wel iets meer maar liep mijn computer tijdens het installeren van de printer vast. Als ik nu bluetooth-ding van de muis er weer in doe word deze ook herkend als \'onbekend apparaat\'. Ook als ik de printer hier weer op aansluit word deze herkend als \'onbekend apparaat\'. Nu heb ik dus helemaal niets meer, en geen USBmuis en nog steeds geen printer. \r\n\r\nIk heb de muis proberen aan te sluiten op andere USB aansluitingen maar ook dit werkt niet. \r\n\r\nWeet iemand waar het aan kan liggen dat de USBpoorten niet meer doen wat ze moeten doen?\r\n\r\nMijn pc: \r\nPentium 4 3.0Ghz\r\n2Gig RAM\r\nWindows Vista Ultimate\r\n2 USBpoorten voorkant pc\r\n2 USBpoorten moederboord\r\n4 USBpoorten PCI kaartje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 in apperaatbeheer je usb poorten verwijderen ne daarna opnieuw opstarten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 hmm, nee dat werkte helaas niet. Nog steeds dezelfde meldingen :( Nog andere tip/suggesties? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen