Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Hey,\nIk heb een probleem en ik hoop dat iemand er een oplossing voor heeft, het gaat om het volgende:\n\nIk probeer een laptop met een extern \'3com OfficeConnect Wireless 11g\' kaartje te connecten naar een 3com accespoint (merk ed. levert volgens mij dus geen conflict). Als ik op die accespoint WEP aanzet dan gaat alles prima, ik zie hem netjes in het lijstje van windows, maar zodra ik alleen WPA aan zet (dus WEP uitschakel) dan ziet windows de accespoint niet meer en staat deze dus ook niet in het lijstje. Als ik WEP en WPA open zet doet hij het weer wel goed.\n\nOf te wel: Windows ziet de accespoint niet als alleen WPA is enabled.\nEn het liefst zet ik WEP uit ivm. veiligheid.\n\n\nGr Raymond\nPS. Google heeft me nog niks opgeleverd.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 dan moet je de beveilingssleutel hebben.\r\nkan je wel in de instellingen komen van je router?\r\nis toch 192.168.0.1 ?\r\nin de browser surfen naar deze IP.\r\nff checken in de beschrijving van je router.\r\ncheck ook of je dan de goeie router te pakken hebt als je meer routers gebruikt.\r\nkan dan ook 192.168.1.1 of 192.168.2.1 zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 Jep, ik kan de router bereiken, ik heb de code ook nog ingevoerd in hex, maar dat maakt niet uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen