Ga naar inhoud

Ping

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
[QUOTE=einneb;390046]Computeridee nr 12:\r\nAls ik opgeef waar de image moet komen te staaan krijg ik het bericht:\"could not mount the device at all. TRY AGAIN>\r\n\r\ndit geldt voor de externe USB HD, maar ook voor de interbe HD.\r\nze zijn beide wel zichtbaar!\r\nIemand enig idee?[/QUOTE]\r\n\r\nHeb het zojuist ook vergeefs geprobeerd, met zelfde melding (usb schijf wordt wel gezien, maar als je wil aanwijzen dat daar de image naar toe moet, kan hij ook niet gemount worden). Irritant is ook dat je daarna de \"cancel\" knop ook niet kunt gebruiken, blijft in dezelfde loop hangen (melding \"could not etc. try again), waardoor je de machine hard moet uitzetten om eruit te geraken.\r\n\r\nNu ben ik druk aan het zoeken en tot nu toe vind ik bij de FAQ-man een soortgelijke vraag, waarop hij adviseert om te proberen naar een FAT partitie te backuppen. Dus dat ga ik dan maar proberen, op mijn usb schijf staat 1 fat32 partitie van ca 19 GB.\r\nMaar vrij waardeloos dus als het aan NFTS blijkt te liggen want de meeste externe disks zullen daar wel in geformateerd staan.
Link naar reactie
[QUOTE=einneb;390046]Computeridee nr 12:\r\nAls ik opgeef waar de image moet komen te staaan krijg ik het bericht:\"could not mount the device at all. TRY AGAIN>\r\n\r\ndit geldt voor de externe USB HD, maar ook voor de interbe HD.\r\nze zijn beide wel zichtbaar!\r\nIemand enig idee?[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk dat ik het weet (zo dom was ik zelf nl) als je de partitie hebt geselecteerd, moet je óók nog een keer op de spatiebalk drukken. Er verschijnt dan een sterretje voor de geselecteerde partitie, en dan pas enter (= OK). Dit geldt zowel voor je interne HD als je USB HD. Het werkt nu ook naar NTSF, dus toch gelukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...