Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Delen Geplaatst: 16 juni 2008 hallo allemaal een vriend van mij heeft problemen met email ontvangen en verzenden\r\nhij heeft de helpdesk @homevan een mail gestuurd hoe dat op te lossen dit was het antwoord\r\n \r\nIndien u gebruik maakt van een firewall, anti-virus programma en/of \r\nspamfilter, zorg er dan voor dat deze zoveel mogelijk uitgeschakeld zijn\r\nop het moment dat u e-mails verstuurt en/of ontvangt. Wilt u \r\nondersteuning bij het instellen van een andere e-mail client dan Outlook\r\nExpress,dan adviseren wij u contact op te nemen met de \r\nfabrikant/leverancier van uw e-mailclient.\r\n\r\nDe problemen zouden nu verholpen moeten zijn. Mocht dit echter niet het \r\ngeval zijn, dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen met \r\nMicrosoft via 020-5001500. Zij kunnen u eventueel instrueren over \r\nverdere handelingen.\r\ndat is toch niet te geloven \r\nbert96 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Microsoft... alsof die helpen ;)...\nNee... @Home is very bad.\nMaar denk je erom dat @Home niet meer @Home is.\nIs nu Ziggo.\nEn omdat er meerdere bedrijven samengaan kan dat natuurlijk problemen opleveren met de afhandeling van klachten/problemen omdat elk bedrijf dat op zijn/haar eigen manier deed!\n\nMaar alsnog very bad!\n\nMaar HetNet is er nog beter in.\nMeneer... alles na uw modem is niet ons probleem en helpen we niet mee:(\nVery, Very, Very Bad! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Op mailtjes krijg je meestal standaard verhaaltjes terug. Bellen is meestal effectiever. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Ik kon onlangs mijn website (bij @home) helemaal niet meer benaderen en stuurde een mail. Had binnen 2 dagen bericht terug dat het probleem was opgelost en dat was ook zo. Had alles te maken met de overgang naar Ziggo. Als je geen internetverbinding hebt, moet je wel bellen en dat wordt bij @home altijd een kostbare zaak (als je mobiel belt...:-( )\nDe helpdesk komt niet verder dan: HitmanPro installeren...8-| Ze lopen daar vreselijk achter de ontwikkelingen aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Zie eens [url]www.webwereld.nl[/url], Ziggo heeft nogal wat overgangsproblemen, de Consumentenbond had vorige week dinsdag een klachtensite opgericht en deze afgelopen vandaag (dinsdag dus) ook weer gesloten na precies een week. Resultaat: 14.664 klachten.\r\n\r\nZal nog wel even duren voordat alle troubles voorbij zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Niks gemerkt van de overgangs problemen .\nAlles werkt perfect ,zowel internet ,digitale tv en de telefoon. (behalve in het begin)\nMet de helpdesk ook nooit problemen gehad ,,altijd netjes en redelijk snel geholpen.\n \nVoor bert96\nDie vriend heeft problemen met email ,maar kan wel naar @home mail verzenden en ook ontvangen > Wat is dan het probleem ?? Misschien toch iets mis met eigen instellingen?\n \nOok zijn er erg veel domme mensen ,die echt niks kunnen of geen handleidingen lezen.\nEr zijn namelijk erg veel mensen die de Humax decoder terug stuurde omdat het display niet werkte. Er zit helemaal geen display op dat ding ,het rode glaasje is de sensor voor de afstand bediening.,,en dat staat echt wel ergens in de handleiding!!! En zo gebeuren er natuurlijk heel wat meer dingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 [QUOTE] \nOok zijn er erg veel domme mensen ,die echt niks kunnen\n[/QUOTE]\n \nBeste Animal,\nMijn schoonouders (lopen beiden tegen de 70) snappen soms helemaal niets van al dat \"gedoe\" maar zijn daarom nog niet dom.........\n \n \nIets meer nuance zou hier op zijn plaats zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 [quote=ronmar;390276]Beste Animal,\nMijn schoonouders (lopen beiden tegen de 70) snappen soms helemaal niets van al dat \"gedoe\" maar zijn daarom nog niet dom.........\n \n \nIets meer nuance zou hier op zijn plaats zijn.[/quote]\nDie moeten dan niet zelf gaan zitten prullen ,maar alles goed laten instaleren door een van de kinderen ,of door een installateur.\n \nVeel mensen die hun decoder terug stuurden waren echt geen bejaarde ,maar gewoon mensen die het niet nodig vonden om de handleiding helemaal te lezen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Vandaag @Home bellen.\n\nKeuzemenu volgens tel. nummer op site:\n\n1. Volledig Pakket Bestellen\n2. Internet \" \"\n3. Televisie \" \"\n4. Telefoon \" \"\n5. Decoder of Router bestellen\n\n... WTF :o... sorry! Mag niet te aso worden (A)\nEcht.. wordt ik 10 keer fout doorverbonden.\nDan eindelijk iemand aan de lijn.\n\nIs alles goed aangesloten?\nZit de stekker erin?\nEtc. Etc. Etc.\n\nDan komt er over 2 dagen wel even een monteur :o...\nPhh... daar moet ik 45 minuten over doen :(\n\n2 Weken geleden waren we zomaar afgesloten.\nHadden ze de verkeerde afgesloten :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen