Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Hoi, onlangs heb ik van mijn vader een aantal digitale foto\'s gekregen. Echter deze hebben geen extensie of de extensie 1 of 2 enz. Ik kan de bestanden openen met rechtermuisknop en dan openen, vervolgens kan ik kiezen voor voorbeeld of een programma kiezen voor Windows-viewer. Nu ben ik op zoek naar een tooltje (bij voorkeur freeware) om deze bestanden om te zetten naar jpg zonder kwalititeitsverlies. Wie kan mij hier bij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Als het al jpeg bestanden zijn, is hernoemen ook voldoende. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Hoe gemakkelijk kan het leven toch zijn :p Thanks couch_potato. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Tsja, waarom zou het makkelijk doen, als het moeilijk kan, he. ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2012 hallo snor\ndag snor \ncommerciele activiteiten zijn hier verboden.\nen het bericht waar je op reageerd is al meer dan 3 jaar oud .:oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen