Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds enkele dagen een probleem met het internet. Op sommige sites staat de tekst schuingedrukt (dit heb ik bv bij google en op dit forum ook, op de site van telenet heb ik het bv niet). Ik heb IE en ik heb het ook eens met Firefox geprobeerd, maar bij firefox had ik hetzelfde probleem. \r\nZelf zou ik niet echt weten wat de reden van het probleem zou kunnen zijn.\r\nKennen jullie geen oplossing?\r\n\r\nThx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Kijk hier eens:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=48511[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 ok bedankt, heeft me heel goed geholpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Fijn om te horen, wat heb je precies gedaan? Gewoon alle fonts overschreven of alleen de arial en de times new roman? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 neen niet echt, die fonts arial en times new roman stonden beiden er nog in, dus had ik iets anders gezocht.\r\nHeel simpel eigenlijk, ik heb gewoon eens gescand met spybot search & destroy en daar heeft hij 2 zaken gevonden. Wanneer ik ze beide verwijderd had, werkte weer alles zoals voordien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Bij mij stonden die fonts er ook nog gewoon in, maar waren dus corrupt, alleen zag je dat er niet aan.\r\n\r\nMaar gezien je reactie ga ik toch ook maar eens scannen voor de zekerheid, bedankt!:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen