Ga naar inhoud

Smc probleem of windows?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn notebook opnieuw geherinstalleerd, en het verbinden met het internet lukt niet? Als ik naar verbindingen ga staan er verschillende verbindingen onze router is een smc router zonder w8woord. Als ik dan wil connecten moet ik een gebruikersnaam invullen ( in een apparts smc programma ) na dat allemaal gedaan te hebben kom ik op een gegeven moment bij de laatste stap en dan verschijnt dit in beeld : Er is een interne database fout opgetreden bij het opslaan/bijwerken van het profiel....wie weet hoe ik met dit profiel kan connecten? of dit probleem kan oplossen .\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote]Ik heb net mijn notebook opnieuw geherinstalleerd[/quote]\r\nZoals ik het uit de tekst begrijp heb je dus die smc tool om in te loggen, maar na een herinstallatie is er ook altijd de windows zero configuration service die hetzelfde doet.\r\nDat leidt vaak tot conflicten. Doe eens (bij XP) start->uitvoeren->services.msc en dan naar beneden naar de Windows Zero Configuration Service. Deze stoppen, dan op uitgeschakeld zetten en dan toepassen en ok klikken.\r\nHerstart de pc, dan zou het moeten lukken, tenminste als bovengenoemde het geval is.
Link naar reactie
Het configureren van de router wel maarja ik lees dit:\r\n[quote]Als ik dan wil connecten moet ik een gebruikersnaam invullen ( in een apparts smc programma ) [/quote]\r\nDaarmee kan de router bedoeld worden, maar normaliter werk je in een router niet met profielen (want daar sprak hij ook over) dus daarom dat ik dacht aan een connectie programma\'tje voor de laptop.\r\n\r\nMaar het kan ook zijn dat hij toch de router bedoeld en ik er helemaal naast zit inderdaad.
Link naar reactie
ik heb zelf een SMC WBR14-N en die heeft twee profielen nl \"user\' en \"admin\"\nDe gebruiker \"user\" heeft een paar mogelijkheden om aanpassingen te doen en de gebruiker \"admin\" is de baas.\nBeide gebruikers hebben aparte wachtwoorden.\nZijn standaard leeg, anders staat het wachtwoord in de gebruiksaanwijzing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...