Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Mijn contactpersonen op msn hebben vaak leuke foto\'s van zichzelf als avatar en nu zou ik die foto\'s wel eens willen opslaan als dat zou kunnen. \r\n\r\nbehalve een omslachtige methode met print screen en dan uitknippen of gewoon om de echte foto vragen kan ik niets bedenken. \r\n\r\nis het überhaupt mogelijk om deze plaatjes op te slaan? ook als je bijvoorbeeld iemand kent die een leuke avatar heeft die jij wel eens zou willen gebruiken lijkt me dat een aardig optie, maar ik kan het niet vinden.\r\n\r\nmisschien weet iemand dit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2008 Je zou kunnen vragen of ze de avatar willen sturen tijdens het gesprek of in een gedeelde map willen zetten...\n\nEr is wel een programma dat alle plaatjes van je gesprekspartner naar binnen haalt, maar ik zit nu niet bij mijn eigen PC om dat programma te zoeken. Als niemand anders reageert kom ik daar vanavond nog even op terug...\n\n- edit -\n\n[ATTACH]12496[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Kan je niet er met rechts op klikken en kiezen voor \'afbeelding opslaan als\'?\nDat werkt nl wel met de avatars hier op het forum. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Nee... zo werkt dat niet in MSN of Live Messenger...;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2008 Je kan ook de MSG (MSN +) Tool Clone gebruiken.\nDie kan ze ook \"jatten\" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen