Ga naar inhoud

Nieuwe Videokaart

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil graag deze videokaart gaan kopen ->[URL=\"http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBXUJ2&\"]http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBXUJ2&[/URL].\r\n\r\nNu is mijn vraag, kan mijn voeding dit aan of moet ik een nieuwe voeding kopen?\r\nHier de specs van mijn voeding:\r\nFSP Group Inc Model No FSP250-60 GEN\r\n\r\nAC Input - 100-240v-,4-2A, 50-60HZ\r\n\r\nDC Output +3.3v 17oa(org)\r\n\r\n+3.3v & +5v = 115w max\r\n\r\nTotal output shall not exceed 250 watts.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nTom
Link naar reactie
Oke dankje. En over die videokaart: Ik hoef niet een videokaart voor crysis of dergelijke super zware spellen. Het enige wat ik ervan eis is dat hij Age of Empires 3 op volle kracht kan draaien. Dus als iemand mij daarvoor een videokaart zou kunnen aanraden, heel graag.\r\n\r\nIk wil hem graag kopen via mycom.nl dus hij moet daar wel beschikbaar zijn. Ik ga voor de voeding die couch_potato als eerste aanrade, die van 450W
Link naar reactie
[QUOTE=tomterhorst;389926]Het enige wat ik ervan eis is dat hij Age of Empires 3 op volle kracht kan draaien.[/QUOTE]Daar heb je niet zo gek veel voor nodig: als je een modern, maar zuinig videokaartje neemt, dan hoef je waarschijnlijk je voeding niet te vervangen.\r\n\r\nWelk moederbord heb je eigenlijk precies, en welke processor en wat is je huidige videokaart/onboard videochip?
Link naar reactie
Waar kan ik vinden welk moederbord ik heb want met Everest krijg ik alleen dit:\r\n\r\nMoederbord ID 63-0100-000001-00101111-090605-ATHLON64$0AAAA000_BIOS DATE: 09/06/05 17:29:38 VER: 08.00.12\r\nMoederbordnaam Onbekend\r\nBus Type AMD Hammer\r\nWerkelijke kloksnelheid 200 Mhz\r\nEffectieve kloksnelheid 200 Mhz\r\nHyperTransport kloksnelheid 1000 Mhz\r\nBus Type DDR SDRAM\r\nBus Breedte 64 bit\r\nWerkelijke kloksnelheid 156 Mhz (DDR)\r\nEffectieve kloksnelheid 313 Mhz\r\nBandbreedte 2501 MB/s\r\n\r\nOver de processor:\r\nAMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+\r\n\r\nVideokaart/videochip:\r\nPCI-E x16 port #0 Bezet @ x16 (nVIDIA GeForce 6200SE TurboCache Video Adapter)\r\n\r\nIk hoop dat je hier wat mee kan, anders moet je maar even zeggen wat je nog meer wilt weten.
Link naar reactie
En anders moet ik dus voor de meeste videokaarten mijn voeding upgraden? Heb je nog meer aanraders die mijne nu al aankan, zonder dat ik moet upgraden, maar dat ik wel gewoon vol vermogen kan spelen?\r\n\r\nEdit: \r\nAls ik kijk bij de systeemeisen van de kaart die je mij net aanrade, dan staat er: \r\nSoftware / Systeemvereisten Software meegeleverd Stuurprogramma\'s & hulpprogramma\'s \r\nRandapparaten/interfaceapparaten Dvd-rom, 300W voeding \r\nDetailgegevens systeemvereisten - RAM 1 GB \r\n\r\nDus moet je toch 300W voeding hebben, en niet zoals ik 250?
Link naar reactie
[QUOTE=tomterhorst;390023]En anders moet ik dus voor de meeste videokaarten mijn voeding upgraden? [/QUOTE]Dat klopt.\r\n[QUOTE=tomterhorst;390023]Heb je nog meer aanraders die mijne nu al aankan, zonder dat ik moet upgraden, maar dat ik wel gewoon vol vermogen kan spelen?[/QUOTE]Nee, HD3450 is wel de beste low-budget kaart.\r\n[QUOTE=tomterhorst;390023]Dus moet je toch 300W voeding hebben, en niet zoals ik 250?[/QUOTE]Je hebt een 250W Fortron (FSPGroup) voeding, welke zeer efficiënt is en daardoor vergelijkbaar is met 300W voedingen van andere merken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...