Ga naar inhoud

Windows Update error / foutmelding 80070422

Aanbevolen berichten

Ik heb heel lang op internet gezocht voor de oplossing en elke keer werd ik naar de site van microsoft doorverwezen met de volgende uitleg:\r\n\r\n[I]Wanneer fout 80070422 van Windows Update wordt weergegeven tijdens het downloaden van updates, moet u mogelijk de instellingen van de Windows Update-service wijzigen en de service vervolgens opnieuw starten.\r\n\r\n De Windows Update-service wijzigen of opnieuw starten \r\n U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.\r\n \r\n1. U kunt Systeembeheer als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeembeheer.\r\n \r\n2. Dubbelklik op Services. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.\r\n \r\n3. Klik met de rechtermuisknop op de service Windows Update en klik vervolgens op Eigenschappen.\r\n \r\n4. Zorg ervoor dat op het tabblad Algemeen naast Opstarttype de optie Automatisch is geselecteerd.\r\n \r\n5. Controleer bij Status van service of de service is gestart. Als dat niet het geval is, klikt u op Starten. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.[/I]\r\n \r\n( site: [url]http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-BE/Help/fe4d69c6-1bfd-48c9-a858-b11fc9687ff61043.mspx[/url] )\r\n\r\nJe volgt de aanwijzingen, maar het lukt toch niet.\r\n\r\nNu dus de echte oplossing.\r\n\r\nHet wordt veroorzaakt door malware / trojan.\r\n\r\ndownload malwarebytes anti-malware en scan je computer ermee, schoon het, herstart het, en doe voor de zekerheid nog een keer de scan totdat hij echt niets meer vind. meestal is het na een keer scannen al opgelost, maar zeker voor het onzekere nemen.\r\n\r\nVEEL SUCCES ERMEE\r\n\r\ndit schrijf ik hier zodat mensen niet al te lang zoeken naar de oplossing zoals mij.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...