Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Delen Geplaatst: 15 juni 2008 hallo,\r\n\r\nik heb nu het goedkoopste abbonement van ziggo, 1600 Kbit/s. en download via nieuwsgroepen met 200 KB/s\r\nals ik nu eweka neem download ik dan sneller met nieuwsgroepen? zij zeggen met 20 MB/. maar zou ik als ik eweka heb met 1600 Kbit/s downloaden? de max van ziggo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 Je kunt nooit meer door de kabel proppen, dan wat ziggo levert. Met 200KB/s zit je op 1600kbps, dus je gebruikt de maximum snelheid. Ziggo heeft een vrij goede news server, alleen als je langere retentie en grotere compleetheid wilt, kan eweka zinvol zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 ok, dus in principe is het niet slim om dit te nemen voor de snelheid, alleen voor de retentie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 Inderdaad, en de compleetheid. Ik weet niet hoe het nu is, maar bij @home ontbrak er nogal eens wat, waarschijnlijk een copyrights filter oid. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen