Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Delen Geplaatst: 15 juni 2008 Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een illegale windows xp professional sp2 en ik kan geen updates ophalen want dan moet ik xp opnieuw installeren heeft iemand een site met updates die niet door microsoft worden gevalideerd??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 [url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=21346][COLOR=Blue]Huisregels al gelezen?[COLOR=Black][/url][/COLOR][/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 Maar ik had een retail key van vista ultimate edition alleen die heeft iemand overgeschreven en toen kreeg ik een melding uw bent mogelijk de dupe geworden van een illegale vista en toen is mijn schijf door windows opeens leeggehaalt en dus had ik geen windows meer en heb er wel aardig wat muntjes voor betaalt en ha d nog een vriend met illegale xp maar heb verder alles legaal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 [quote]en toen is mijn schijf door windows opeens leeggehaald[/quote]\n:confused::confused::confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 Ja dat zijn gewoon smoesjes, windows haalt geen schijven leeg in zo\'n geval, zal hooguit msn uitschakelen bijv. En als je een officiele Vista Ultimate hebt, dan heb je ook de licentie op je pc kast staan en kun je gewoon deze opnieuw installeren en dan naar Microsoft bellen.\r\nDan maakt die dat weer in orde dus het verhaal rammelt aan alle kanten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2008 Ik had een vista key gekocht en die zat nog op mn boekje en iemand heeft die overgeschreven en een maand later begon de computer van u bent mogelijk de dupe geworden van een illgegale vista een een paar weken starte ik mijn pc op en stond er please insert the windows disk en ik heb alles goed gedaan maar toen ik de key moest invullen kwam er een fout dat hij niet meer geldig was en ik heb microsoft gebeld en die zeiden dat ik een nieuwe moest kopen enzo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen