Ga naar inhoud

Welke printer gebruikt de goedkoopste inktpatronen

Aanbevolen berichten

de patronen kan je zelf zo duur maken als je maar wilt.\r\nJe kunt dure originele kopen.\r\nMaar ook immitaties werken bijna altijd heel erg goed. Bv van Wecare.\r\nOp [url]www.inkstation.nl[/url] zie je waar je patronen kan laten bijvullen.\r\nVoor een paar euro koop je een navulset bij Blokker. Kan je zelf de patronen vullen.\r\nOok zijn er internetwinkels die goede alternatieven verkopen. Ben zelf erg te spreken over 123inkt.nl.\r\nIk zou zeggen. Kijk welke printer je graag wilt/kan veroorloven. Zoek voor aanschaf eerst of er goedkope alternatieven zijn voor de patronen.\r\n\r\nIk heb ooit iemand gekend die, als de inktpatronen van zijn printer op waren, een nieuwe printer kocht en zijn oude verkocht. Achterliggende reden was, dat de nieuwe printer goedkoper was dan het aanschaffen van een zwart en een kleurenpatroon samen.\r\nEen goede printer (soms zelfs all-in-one) heb je al voor 60 euro.\r\n2 patronen samen zijn (vaak) ook zoiets.\r\nDus in zekere zin heb je een printer gratis dan
Link naar reactie
Ik weet niet hoeveel geld je wilt uitgeven ,maar een Laser printer is in gebruik het goedkoopste ,en voor net 200 euro heb je zo\'n ding in kleur.\n \nVan HP is er all in one printer tussen de 50 en 60 euro (F380) een prima printertje ,,en een kleur +zwarte patroon heb je tesamen voor ongeveer 30 euro.(orgineel)
Link naar reactie
[quote=marrich77;389600]Ik heb ooit iemand gekend die, als de inktpatronen van zijn printer op waren, een nieuwe printer kocht en zijn oude verkocht. Achterliggende reden was, dat de nieuwe printer goedkoper was dan het aanschaffen van een zwart en een kleurenpatroon samen.\nEen goede printer (soms zelfs all-in-one) heb je al voor 60 euro.\n2 patronen samen zijn (vaak) ook zoiets.\nDus in zekere zin heb je een printer gratis dan[/quote]\n\nDat werkt tegenwoordig dus niet meer. Ik weet welke je bedoelt, je had jaren terug een B-merk van HP, Apollo, dat dezelfde patronen gebruikte, maar dan alleen de kleine (toen had je vaak nog printers die met kleine en grote patronen overweg konden.\nNu vangen ze dat af door geen volle patronen bij een nieuwe printer te stoppen. Die patronen zijn vaak maar half vol en dus ben je dan weer duurder uit.
Link naar reactie
Hoe goedkoper de printer, hoe duurder de cartriges en toners. Ik heb onlangs een samsung lasertje gekocht voor 70 euro. Een nieuwe toner ervoor kost hetzelfde of meer. En ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen, dat een losse toner-cartidge even duur is als een nieuwe printer met toner.
Link naar reactie
[quote=couch_potato;389675]Hoe goedkoper de printer, hoe duurder de cartriges en toners. Ik heb onlangs een samsung lasertje gekocht voor 70 euro. Een nieuwe toner ervoor kost hetzelfde of meer. En ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen, dat een losse toner-cartidge even duur is als een nieuwe printer met toner.[/quote]\nDie cartridge die er bij zit ,zit waarschijnlijk nog niet half vol !!!! of nog minder.\nEn er zijn ook verschillende toner cartridge\'s ,afhankelijk van de hoeveelheid toner die er in zit.\nEr zijn er waar je 3000 pagina\'s mee kunt printen ,maar ook voor 10000 pagina\'s
Link naar reactie
Dat is ook een optie. Er zijn ook speciale winkels, die het voor je kunnen doen. Een levendige handel als gevolg van de oplichterij van de printerfabrikanten.\n\nCanon is bij mijn weten ook goedkoop. Maar dan moet je wel de printers hebben, waar per kleur losse inkt cartriges worden gebruikt. De goedkopere hebben gecombineerde.
Link naar reactie
Ik heb een HP psc 1350 en haal mijn cartridges bij [URL=\"http://www.123inkt.nl/\"][B]123inkt[/B] [/URL]vandaan die is absoluut de goedkoopste.\r\nWas laatst bij de bruna en vertelde ze de prijs van mijn cartridges bij 123inkt...ze wisten niet wat ze hoorden:-| en ze wilden graag het adres van 123inkt hebben om daar dan ook te gaan bestellen (jaja dat zal wel) kunnen ze nog meer winst maken zeker.
Link naar reactie
[quote=hj1;389714]Ik heb een HP psc 1350 en haal mijn cartridges bij [URL=\"http://www.123inkt.nl/\"][B]123inkt[/B] [/URL]vandaan die is absoluut de goedkoopste.\nWas laatst bij de bruna en vertelde ze de prijs van mijn cartridges bij 123inkt...ze wisten niet wat ze hoorden:-| en ze wilden graag het adres van 123inkt hebben om daar dan ook te gaan bestellen (jaja dat zal wel) kunnen ze nog meer winst maken zeker.[/quote]\n\nAls het lonend wil zijn moet je dan wel meer tegelijk bestellen ivm de verzendkosten...., tenzij jij de alternatieve cartridges gebruikt die ze aanbieden... Is dat zo en bevallen die dan goed?
Link naar reactie
HP doet er half lege cartridges bij.\nIk gebruik de HP 7260 met cartridge 56/57\nDe zwarte kun je makkelijk vullen en gaat dan een keer of 4 langer mee, ik gebruik gewone inkt.\nKleur vullen gaat ook, maar ben ik minder tevreden over.\nPas van ieder een dubbel sets originele catridge gekocht, dus 2x 56 en 2x 57 voor 82 euro of zo.\nBlijft veel geld.\nMaar je hebt zo wel steeds weer een nieuwe printkop.\n \nIn het verleden Canon gehad, met 5 losse inktpatronen.\nKoop deze nooit, als je van plan bent om ze zelf te gaan vullen.\nDe kop blijft in de printer.\nHeb steeds z.g. goede inkt gebruikt, maar ging toch ten kostte van de kop.\nVan alle geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen, maar bleef zlecht printen.\nEen nieuwe kop kostte 150 gulden.\nDan is de keus snel gemaakt, nieuwe printer met Catridges, dan maar iets meer betalen, kan je hoogstens eens een catridge kosten, heb je toch weer een nieuwe kop.\n \nErvaring met laser heb ik niet, ze zeggen dat het voordeliger is, ook in kleur.\nMaar hoe worden de foto\'s en hoeveel kun je er mee doen?\nKan iemand hier eens op in gaan?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;389814]..............................................;):rolleyes:\r\nmaar wel 45 euro totaal per set bij 123 inkt en de originele zijn nog wat duurder.\r\n\r\n en bijzonder gevoelig met de inktvoorraad[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n45 euro totaal per set?!\r\n\r\nMediamarkt 36 euro, dynabyte ook en dan gaat er nog 10% vanaf
Link naar reactie
[QUOTE=gerger;389599]Wie heeft er een antwoord op mijn volgende vraag?\r\n\r\nWil een nieuwe printer kopen maar welke? Zit zelf aan een Canon\r\nIP4500 te denken en ik heb nu een HP 930C die wel heel dure inktpatronen heeft.\r\n\r\nWelke printer heeft de goedkoopste inktkosten?\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nGerard:D[/QUOTE]\r\n\r\nDe Canon IP4500 is inderdaad een goede en goedkope keuze. Je hebt een ZEER goede printer, de beste in die prijsklasse en hij gaat ook ZEER zuinig met de inkt om.\r\nIk heb al heel wat printers versleten en ik kan je absoluut de Canon serie aanraden die de finepix technologie gebruiken in cmbinatie met cartridges No 8, waar de IP4500 dus ook onder valt.\r\nNavullen van cartridges? Ik begin er niet meer aan. Ik heb nog nooit navulkleuren gezien die net zo goed waren als de originele cartridges.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...