Ga naar inhoud
  • 0

Winupdate.exe "probleem"

Anoniem2

Vraag

Ik heb vd week een virus op mijn PC gekregen en heb dit gelijk verwijderd met mijn virusscanner. Krijg alleen nu bij opstarten steeds de foutcode dat windows het bestand c:\\windows\\system32\\winupdate.exe niet kan vinden.\r\n\r\nIk ben er achter dat in het register blijkbaar toch een verwijzing naar dit bestand is gemaakt, terwijl het inmiddels van mijn pc is verwijderd. Heb via andere sites al getracht deze verwijzing (\"winupdate.reg\" = \"winupdate.exe\") uit het register te halen maar probleem is dat ik deze nergens in het register vind.\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?\r\n\r\nGr Sullio
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=FooBar;389563]Start > Uitvoeren\r\nmsconfig\r\nOp het tablad Opstarten aldaar eens rustig kijken wat daar allemaal staat en uitvinken wat je niet vertrouwt. Na opnieuw opstarten kijken of het probleem zich nog steeds voordoet.[/QUOTE]\r\n\r\nDé oplossing ! M\'n PC doet \'t weer goed zonder irritante foutcode.\r\nBedankt voor je goeie en snelle tip.\r\n\r\nOok overigen mede-denkers bedankt ...\r\n\r\nGr Sullio
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...