Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Alleen voor de structuur die je in de Verkenner ziet, dus bestanden en mappen, is het niet zo moeilijk, maar ik ben bang dat je dat niet bedoelt, en meer film- en songtitels wil.\r\n\r\nMaar voor bestanden en mappen:\r\nOpen een opdrachtprompt, en type:\r\n[code]DIR /S X:\\*.* > C:\\DIR-X.TXT[/code]\r\n\r\nX: is daarbij de schijfletter van het CD/DVD station, en C:\\DIR-X.TXT is een bestand in C:\\ met een simpele naam zodat je herkent wat er in staat.\r\n\r\nEn dan kan je in Windows dat C:\\DIR-X.TXT openen, en afdrukken.
Link naar reactie
[quote=willie927;389410]geachte lezers \nkan iemand mij vertellen hoe ik de inhoud van een cd c.q. dvd uit kan printen zodat ik van tevoren kan zien wat er op het sdhijfje staat.hopende op een oplossing[/quote]\n\nIk gebruik daarvoor: JRDirectory Printer: [URL]http://www.spadixbd.com/freetools/[/URL]\n\nJe kunt dan ook nog de inhoud van Submappen uitprinten.\n\nHou er wel rekening mee dat het behoorlijke lange lijsten kunnen worden;)\n\nWaarom zou je zo\'n programmaatje willen gebruiken?\nAls je bijvoorbeeld veel mappen op een schijfje zet, kun je geen hoesje daarvan printen en dan kun je op het schijfje zelf zetten: Back-up, maar dan weet je nog niks. Dus daarom print ik ook een lijstje uit van dat soort schijfjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...