Ga naar inhoud

window media player

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nZonder problemen kijk ik allerlei (live)beelden via internet met Media Player.\r\nDe ellende begint als ik via NOS.nl probeer voetbal live te kijken.\r\nIk krijg dan een melding (waar normaal \'buffering\' staat) dat de beveliging moet worden ge-upgrade. Vervolgens krijg ik een grijs schermpje met daarop de mededeling dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt.\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?\r\n\r\nVoor de tip die werkt heb ik € 5,00 over.\r\n\r\nWat heb ik al gedaan:\r\n- media player opnieuw geinstalleerd (versie 11)\r\n- firewall uitgeschakeld\r\n- Codec 6030 geinstalleerd\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nWillem-Jan
Link naar reactie
[quote=jpiep;390678]Ik vondt? of ik vond?\nVindt je of vind je?\nHet lijkt wel of heel Nederland tegenwoordig geen fatsoenlijke zin meer op papier (of op het scherm) krijgt.[/quote]\nEen gefrusteerde nederlands leraar?\nTrouwens bijmijn instaleerd hij gewoon die beveiligings update.\nIk kijk met winhoos media 11
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...