Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Hallo,\r\n\r\nZonder problemen kijk ik allerlei (live)beelden via internet met Media Player.\r\nDe ellende begint als ik via NOS.nl probeer voetbal live te kijken.\r\nIk krijg dan een melding (waar normaal \'buffering\' staat) dat de beveliging moet worden ge-upgrade. Vervolgens krijg ik een grijs schermpje met daarop de mededeling dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt.\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?\r\n\r\nVoor de tip die werkt heb ik € 5,00 over.\r\n\r\nWat heb ik al gedaan:\r\n- media player opnieuw geinstalleerd (versie 11)\r\n- firewall uitgeschakeld\r\n- Codec 6030 geinstalleerd\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nWillem-Jan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 [quote=wilmjan;389220] \nVoor de tip die werkt heb ik € 5,00 over.[/quote]\n\nVindt je dit niet een beetje te ver gaan!?!\nIk namelijk wel ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 5 euro? Is dat alles? Dit forum bestaat uit allemaal vrijwilligers, dus daar mag je best iets meer voor over hebben... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Whahaha ;)\nMaar ik bedoelde dat ik het een beetje dom vondt om geld te gaan geven.\nHet is geen politie onderzoek ;). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Is ook zo, maar ik word er een beetje crazy van dat ik het niet voor elkaar krijg!! :mad:\n\nVoor de gouden tip naar € 10 dan maar....!\n\nWie helpt me?\n\nWillem-Jan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2008 Hij doet bij mij in IE ook niks, staat er überhaupt wel iets op, want als ik op meer afleveringen klik, krijg ik ook geen opties te zien van eerdere afleveringen (zo, die er al waren...)\n\n[ATTACH]12474[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2008 Ik kijk op deze site en heb hier wel beeld,mits er uitzendingen zijn.\r\n[url]http://ek2008.nos.nl/live[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 Ik vondt? of ik vond?\r\nVindt je of vind je?\r\nHet lijkt wel of heel Nederland tegenwoordig geen fatsoenlijke zin meer op papier (of op het scherm) krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 [quote=jpiep;390678]Ik vondt? of ik vond?\nVindt je of vind je?\nHet lijkt wel of heel Nederland tegenwoordig geen fatsoenlijke zin meer op papier (of op het scherm) krijgt.[/quote]\nEen gefrusteerde nederlands leraar?\nTrouwens bijmijn instaleerd hij gewoon die beveiligings update.\nIk kijk met winhoos media 11 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen