Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Hallo!\r\n\r\nIk zit met een vervelend probleem,\r\nIk heb al een aantal keren XP Pro geïnstalleerd op mijn pc maar als hij een aantal keren opnieuw op is gestart blijft de desktop leeg.\r\nvanuit ctrl-alt-del kan ik wel alle taken uitvoeren alleen krijg ik geen startbalk en bureaublad iconen.\r\n\r\nVanuit de veilige modus werkt het systeem wel perfect en is alles zichtbaar.\r\n\r\nIk heb de schijf al meerdere keren geformatteerd en ook heb ik al diverse installaties van XP geprobeerd.\r\n\r\nIk hoop dat hier iemand bekend is met het probleem en weet wat ik moet doen.\r\n\r\nAlvast bedankt!!\r\nDennis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Het kan een driver probleem zijn. Wij hebben dit probleem ook al regelmatig gehad met onze HP machines. Dezelfde image op onze Dell machines geeft geen problemen daarom denk ik dat het in de drivers zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Dat lijkt op een probleem met explorer.exe.\nKun je eens kijken of die gestart is.\nZo nee... start hem dan eens handmatig en kijk in msconfig (Uitvoeren -> msconfig) of hij bij opstart lijstje staat ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen