Ga naar inhoud

harde schijf onzichtbaar

Aanbevolen berichten

Wie heeft een idee ?!? \r\n\r\nAls ik mijn computer opstart krijg ik het beginscherm, maar hij gaat niet meer verder.\r\nAls ik via mijn recovery cd rom wil opstarten doet hij dit niet. de bios staat wel goed.\r\nHeb mijn harde schijf in een andere computer gestopt maar de harde schijf was onvindbaar.\r\nHeb geen idee of ik nu een probleem met windows heb of met mijn harde schijf.\r\nHoop op hulp.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Lange Pier;389237]Kijk eens in schijbeheer door diskmgmr.msc in start, uitvoeren in te trommelen en voor o.k. te geven.\r\nEn welk type schijf is het, PATA (IDE) of SATA?[/QUOTE]\r\n\r\nHoe kan hij dit doen als hij niet in zijn computer kan komen met windiows??\r\n\r\nProbeer het volgende:\r\n\r\n- Controleer of alle kabels goed vastzitten en druk ze goed aan\r\n- Probeer de bios te resetten door de voeding en het batterijtje eruit te halen\r\n- Als je er nog een harde schijf erin hebt zitten dat de schijf waarop windows staat met de jumper op master staat, en de andere harde schijf op slave staat\r\n- Probeer een andere IDE of SATA kabe;\r\n- Probeer een andere voedingskabel eri te doen (wit doorzichtig plugje net vier aansluitingen)\r\n\r\nDit zijn mijn tips. Je kunt ze proberen\r\n\r\nMVG Erik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...