[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Omdat ik problemen heb met het Backuppen met zowel Ghost 14 als Acronis 11, stopt aan het begin steeds met de melding dat er niet naar de Externe HD geschreven kan worden. (ben je wel 20 minuten verder of zo)[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000](vreemd, ik heb er 4, apart op USB aangesloten zonder HUB en 1 tegelijk aan, schoon geformatteerd)[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Dit komt ergens door software, denk ik, want als ik een heel oude Backup Image terug zet, werkt het wel.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Al duurt het veilig stellen van mijn computer wel bijna 8 uur, belachelijk eigenlijk, 600 gb of zo.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Kun je beter een kopie van de partitie inhoud maken, een Image hoeft van mij niet, die OS doe ik makkelijker met Ghost 2003.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Iemand een hint?[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Anders maar weer eens een nieuwe setup doen en nog eens proberen, maar ben je ook een poos mee zoet, wil je het goed doen.[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen