Ga naar inhoud
  • 0

Backup van HDD willen opeens niet, vreemd.

Anoniem2

Vraag

[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Omdat ik problemen heb met het Backuppen met zowel Ghost 14 als Acronis 11, stopt aan het begin steeds met de melding dat er niet naar de Externe HD geschreven kan worden. (ben je wel 20 minuten verder of zo)[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000](vreemd, ik heb er 4, apart op USB aangesloten zonder HUB en 1 tegelijk aan, schoon geformatteerd)[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Dit komt ergens door software, denk ik, want als ik een heel oude Backup Image terug zet, werkt het wel.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Al duurt het veilig stellen van mijn computer wel bijna 8 uur, belachelijk eigenlijk, 600 gb of zo.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Kun je beter een kopie van de partitie inhoud maken, een Image hoeft van mij niet, die OS doe ik makkelijker met Ghost 2003.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Iemand een hint?[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Anders maar weer eens een nieuwe setup doen en nog eens proberen, maar ben je ook een poos mee zoet, wil je het goed doen.[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Met Ghost 14 lukt het nu weer wel om de een of andere rede.\nHet is mij alleen niet geheel duidelijk hoe het nu zit met een - Differentiele - backup.\nIk ging ervan uit dat hij dan de veranderingen apart ging opslaan.\nDaar lijkt het bij mij niet op, want het duurt net zo lang als een gewone backup.\nDoe ik soms iets fout?\nJe kunt dan toch net zo goed weer een eenmalige Backup doen?\nAlleen als je aan het overschrijven bent en er gaat net op dat moment wat fout met de computer, dan ben je de pineut.\nAl met al kan ik beter op zoek gaan naar een programma wat gewoon een kopie maakt van de inhoud van een partitie, al heb ik in het verleden steeds problemen gehad met de namen van de mappen. ( Partitie expert bedoel ik niet, die maakt steeds weer een kopie van de partitie op de Ext. HD, ik wil eigenlijk een hele partitie in een map hebben)\nBen je aan het kopieren, krijg je - en dan ben je natuurlijk al weer lang bezig - de melding dat een of andere map niet gekopieerd kan worden, kun je weer opnieuw beginnen.\nDat doet Total Commander en Free Commander bijvoorbeeld.\nWeet iemand een handig - liefst - progje, neem aan dat dat sneller werkt dan Ghost., al wordt er dan denkelijk niets gecomprimeerd, dat is weer een ander probleem als er meer bestanden bij komen.?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...