Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Hoi allemaal,\r\n\r\nIk zou graag de kleur van het knipperend streepje willen aanpassen. Maar ik heb alleen geen idee hoe ik dit kan doen.\r\n\r\nMijn achtergrond kleur is namelijk zwart en het streepje uit. Dus dan is het onoverzichtelijk waar je nu aan het typen bent.\r\n\r\n\r\nIs dit mogelijk of zou ik echter iets anders moeten verzenden.\r\n\r\n\r\nGroetjes, computerproblemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 De omschrijving van jou probleem zou wel iets beter kunnen.\r\nIk moest het zeker 4 keer lezen voor ik doorhad waar het ongeveer over ging.\r\n\r\nNa mijn idee bedoel je de cursor (knippert) die normaal zwart van kleur is,\r\nNiet te zien is met een zwarte achtergrond? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Ja daar heb je helemaal gelijk in, Dontworry.\r\n\r\nSorry voor mijn onduidelijke uitleg. Ik denk als de kleur van de knipperende cursor fel rood is moet die goed te zien zijn. Mijn achtergrondkleur is niet pek zwart maar zwart/grijs. \r\n\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 [URL=\"http://toolshell.com/cursor/index.php\"]Hier[/URL] al gekeken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Nu wel, maar word de kleur van de cursor in een tekstvak dan ook anders? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Nee, dat is alleen de aanwijzer die van kleur veranderd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2008 Je schrijft over een zwarte achtergrond.\r\nIs je desktop thema zwart?\r\nGraag nog wat meer uitleg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2008 Sorry voor mijn late reactie,\r\n\r\nIk heb een forum van internet gedownload voor op mijn website.\r\n[url=www.computerweetjes.gethost.nl/forum]Bekijk mijn forum hier[/url]\r\n\r\nAls je dan boven in (in de grijze tekstbalk) wilt inloggen klik je hierop, je kunt ook gewoon type maar je ziet niet het streepje/cursor knipperen. Behalve als je heel erg goed kijkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2008 idd terwijl het een grijze achter grond is zie je de cursor niet knipperen.\r\nTerwijl als je typt word de tekst wit.\r\nZou niet weten hoe te verhelpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen