Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Goedemiddag,\r\n\r\nIk heb een vraag over draadloos internet, en moet er wel bij zeggen dat ik er echt totaal geen verstand van heb en geen verstand van computers heb !!\r\n\r\nIk heb gisteren draadloos internet van UPC geinstalleerd wat gelukkig helemaal goed gegaan is, met een USB adapter voor in de laptop. Dat werkt allemaal prima, maar nu komt mijn vraag :\r\nOp deze Toshiba laptop zit een knopje voor draadloze communicatie, en ik zou graag mijn draadloze internet zo willen instellen dat ik dit knopje kan gebruiken en dan de USB adaptor uit de laptop kan halen....als het goed is moet dit mogelijk zijn want ik zou niet weten waarom er anders zo\'n knopje opzit !!\r\n\r\nHoe kan ik dit het beste aanpakken zonder de instellingen te verzieken, want ik ben al blij dat het installeren met de USB adaptor gelukt is !!!\r\n\r\nOok zou ik deze USB adaptor daarna willen gebruiken op mn 2e packard bell laptop welke geen wifi knopje heeft, in de installatiehandleiding van UPC staat dat voor een 2e computer makkelijk draadloos internet ingesteld kan worden, maar ik vind er geen uitgebreide uitleg bestaan....ik heb er dan ook nogmaals echt geen verstand van !!\r\n\r\nWie zou mij kunnen uitleggen hoe ik dit kan instellen ?? Alvast heel erg bedankt voor jullie (hopelijk eenvoudige !) uitleg !! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen