Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Een atx moederbord asus mzn-mx met dual core amd krijg ik niet aan de praat met een voeding van 300 watt.\r\nVerder geen aansluiting van stroom trekkers zoals Hd\r\nenkelt de koeling.\r\nDe bord krijgt wel stroom, maar de processor en de koelers willen niet aan de praat.\r\nIs de voeding te zwak? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Wat voor 300W voeding? Merk? De ene 300W is de andere niet.\r\n\r\nHeb je de extra 4-pins (of 8-pins) stekker trouwens ook aangesloten op het moederbord? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 verschillend merken,\r\nDe 4 pins stekker zit aangesloten, samen met de atx stekker op moederbord Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Zou je de volgende keer je vraag 1 keer willen plaatsen en niet op 2 plekken.\nDit is volgens de huisregels verboden...;) en ook best vervelend :(\n\nIk heb Modje al gevraagd er eentje te verwijderen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 [QUOTE=V1rU5;388988]Een atx moederbord asus mzn-mx met dual core amd krijg ik niet aan de praat met een voeding van 300 watt.\r\nVerder geen aansluiting van stroom trekkers zoals Hd\r\nenkelt de koeling.\r\nDe bord krijgt wel stroom, maar de processor en de koelers willen niet aan de praat.\r\nIs de voeding te zwak?[/QUOTE]\r\n\r\nOok de koelers willen niet draaien????? Dan lijkt het me toch dat er iets met het moederbord fout is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 [QUOTE=Linkforsoad;389040]Zou je de volgende keer je vraag 1 keer willen plaatsen en niet op 2 plekken.\r\nDit is volgens de huisregels verboden...;) en ook best vervelend :(\r\n\r\nIk heb Modje al gevraagd er eentje te verwijderen ;)[/QUOTE]\r\n\r\nWas inderdaad een foutje, kon het zelf niet verwijderen.\r\nMaar reclame mag wel dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Het enige wat ik wil weten is of een voeding sterkte uitmaakt met het draaien van een moederbord, of trekt de processor zoveel stroom dat een voeding lager dan 400 watt het niet aan kan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 [QUOTE=V1rU5;389138]Het enige wat ik wil weten is of een voeding sterkte uitmaakt met het draaien van een moederbord, of trekt de processor zoveel stroom dat een voeding lager dan 400 watt het niet aan kan.[/QUOTE]\r\n\r\nAfhankelijk van de kwaliteit van jouw voeding, zou een 300 Watt voeding ruim voldoende moeten zijn om de processor op gang te brengen. Of er dan nog power genoeg overblijft om bijvoorbeeld ook nog eens geheugen, videokaart, dvd-brander, harddisk, koelers etc. etc. van voldoende stroom te voorzien, dat weet ik niet...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 [quote=V1rU5;389138]Het enige wat ik wil weten is of een voeding sterkte uitmaakt met het draaien van een moederbord, of trekt de processor zoveel stroom dat een voeding lager dan 400 watt het niet aan kan.[/quote]Nee... reclame mag niet. En als we hier reclame tegen komen is het meestal ff tegen modje zeggen en dat: Delete...\nDaar weet WeiWei alles van :@\nI hate spambots ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 [QUOTE=Linkforsoad;389221]Nee... reclame mag niet. En als we hier reclame tegen komen is het meestal ff tegen modje zeggen en dat: Delete...\r\nDaar weet WeiWei alles van :@\r\nI hate spambots ;)[/QUOTE]\r\n\r\n???? Je quote iets en hebt het dan over reclame ????? Ontgaat mij iets ???\r\n\r\nBy the way, je kan ook punten achter de zinnen zetten hoor, hoeven niet per se elke keer smileys te zijn..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Ik wou dit quoten:\n[quote=V1rU5;389137]Was inderdaad een foutje, kon het zelf niet verwijderen.\nMaar reclame mag wel dan?[/quote]\nMaar dat ging niet goed... ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 Het probleem is opgelost, het was een foutje van amd op moederbord voor aansluiting powerbutton stond aangegeven mid boven terwijl deze rechts onder moest geplaats worden.\r\nEn bedankt he? AMD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2008 [QUOTE=V1rU5;390224]Het probleem is opgelost, het was een foutje van amd op moederbord voor aansluiting powerbutton stond aangegeven mid boven terwijl deze rechts onder moest geplaats worden.\r\nEn bedankt he? AMD[/QUOTE]\r\n\r\nAMD zal geen foutjes op jouw moederbord hebben gemaakt, want dat was van Asus schreef je eerder.....\r\nVolgens mij heb je gewoon zelf de fout gemaakt door NIET in de handleiding van het moederbord te kijken hoe je de stekkertjes aan moet sluiten......\r\nMaakt verder niet uit hoor, maar om AMD daar nu de schuld van te geven.....:confused: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen