Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Ik beschik over een pentium 4, 3 ghz, 1gb geheugen. vanmorgen systeemherstel uitgevoerd. Alleen nu krijg ik mijn computer niet meer in de oorspronkelijke status terug. ik heb vele controlepunten geprobeerd maar krijg dan een ander opstartscherm. als ik daar mijn outlook open moet ik alles opnieuw instellen. Ben al mijn e-mails kwijt, evenals contact adressen. In internet ben ik al mijn favorieten kwijt.\r\n\r\nik word er een beetje wanhopig van met de gedachte alles kwijt te zijn. Ik hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen?\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\nsjors Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Controleer eens je HD\'s!\r\n\r\nIk was zo maar een complete partitie kwijt na een crash.\r\nAndere partities en een fysieke schijf waren gewijzigd.\r\n\r\nHeb wel een boel kunnen repareren/teruggehaald. Maar ben toch een hoop kwijt geraakt.\r\n\r\nSterkte.\r\n\r\nHindrik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 mijn HD is volgens mij in orde.\r\nmijn documenten zijn niet verloren gegaan. Alleen zijn ze verplaatst naar een andere \'mijn documenten\' map.\r\nalleen de instellingen (bijv favorieten internet, outlook mail en mediaplayer weer opnieuw instellen) zijn verdwenen. Ik dacht dat deze ook altijd bewaard blijven, voorheen nooit problemen hiermee gehad.\r\nSjors Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Ik denk dat het moeilijk gaat worden om je oude instellingen terug te krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Maar is het nog mogelijk om ergens mijn e-mail berichten (recente) vandaan te halen? Dat vind ik nog het meest dramatisch..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 ligt eraan, of je een backup hebt gemaakt, trouwens waar staan de e-mails? op hotmail bijv. zijn ze makkelijk te vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Bij welke provider heb je e-mail.\nKijk anders eens op de Webmail van je provider!\nDaar (zouden ze) nog kunnen staan.\n\nEn anders zou je altijd je provider kunnen vragen.\nDie moeten berichten sowieso een tijdje opslaan.\nMaar of jij die ook zomaar kan krijgen weet ik niet :s.\nMaar je kan altijd vragen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2008 ik heb geen recente backup van mijn meest recente e-mails. Ik gebruik zelf Outlook 2007.\r\nMijn provider is Planet. In mijn webmail had ik al gekeken, daar staan ze helaas ook niet... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen