Ga naar inhoud

na systeemherstel instellingen kwijt

Aanbevolen berichten

Ik beschik over een pentium 4, 3 ghz, 1gb geheugen. vanmorgen systeemherstel uitgevoerd. Alleen nu krijg ik mijn computer niet meer in de oorspronkelijke status terug. ik heb vele controlepunten geprobeerd maar krijg dan een ander opstartscherm. als ik daar mijn outlook open moet ik alles opnieuw instellen. Ben al mijn e-mails kwijt, evenals contact adressen. In internet ben ik al mijn favorieten kwijt.\r\n\r\nik word er een beetje wanhopig van met de gedachte alles kwijt te zijn. Ik hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen?\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\nsjors
Link naar reactie
mijn HD is volgens mij in orde.\r\nmijn documenten zijn niet verloren gegaan. Alleen zijn ze verplaatst naar een andere \'mijn documenten\' map.\r\nalleen de instellingen (bijv favorieten internet, outlook mail en mediaplayer weer opnieuw instellen) zijn verdwenen. Ik dacht dat deze ook altijd bewaard blijven, voorheen nooit problemen hiermee gehad.\r\nSjors
Link naar reactie
Bij welke provider heb je e-mail.\nKijk anders eens op de Webmail van je provider!\nDaar (zouden ze) nog kunnen staan.\n\nEn anders zou je altijd je provider kunnen vragen.\nDie moeten berichten sowieso een tijdje opslaan.\nMaar of jij die ook zomaar kan krijgen weet ik niet :s.\nMaar je kan altijd vragen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...