Ga naar inhoud

RapidShare.com Javascript error

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk gebruik altijd de website [url]www.rapidshare.com[/url], om mijn downloads binnen te halen, maar sinds zij een nieuwe website hebben kan ik dit niet meer.\r\n\r\nAls je eenmaal je wachtijd hebt \'uitgezeten\' voor dat je download begint, krijg ik op het moment dat de download zou horen te starten een error:\r\n\r\n[CODE]The download cannot be provided. Please check, if your browser supports Javascript.[/CODE]\r\n\r\nNou, ik dus kijken of JavaScript aan staat, en ja hoor. Het staat gewoon aan:\r\n[url]http://www.bodo.com/javame.htm[/url]\r\n\r\nEn op mijn andere, veel oudere computer doe hij het gewoon wel! En daar staat nog Java uit de prehistorie op!\r\n\r\nWeet iemand wat ik zou kunnen doen, of heeft iemand misschien het zelfde probleem?\r\nHier is een voorbeeld download: [url]www.rapidshare.com/files/5660099/div_-_Q-Music_greatest_hits__vol_1__part_1.m3u[/url]\r\n\r\nAlvast bedankt! :wink:\r\n\r\nGroetjes,\r\nRobin.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...